مکمل بنزین
گوناگونخبر

مشخصات مزدا 2 مدل 2020 منتشر شد

چهارمین نسل از مزدا 2 در بازارهای مختلف جهانی حدود 4 سال حضور داشته و حالا مهندسان ژاپنی این کمپانی به دنبال دادن تغییراتی در مشخصات فنی و ویژگی‌های ظاهری و داخلی آن هستند. هفته گذشته در بازار داخلی ژاپن خودروی سوپرمینی به اسم Demio رونمایی شد که در بازار جهانی با اسم مزدا 2 شناخته شده می‌شود. همچنین این خودرو در بازار آمریکای شمالی هاچبک تویوتا یاریس مدل 2020 شناخته شده است.

تغییرات ظریفی برای این خودروی جدید رونمایی شده رویت شده که شاید در نگاه اول برای مزدا 2 و سگمنت قرارگیری آن در میان هاچبک‌‌ها بد به نظر نرسد. به علاوه بعضی از ویژگی‌های ظاهری این ماشین از مزدا 3 جدید الهام گرفته است به طور مثال طراحی داخلی کابین برای صندلی سرنشینان جلوی خودرو شباهت زیادی به مزدا 3 جدید دارند.

هاچبک مزدا 2 مدل 2020 مجهز به تکنولوژیهای به روز مانند چرا‌غ‌های انطباقی LED در جلو، سیستم مانیتور 360 درجه، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم رانندگی در لاین‌های تعریف شده است. همچنین سیستم تعلیق این خودرو به روزرسانی و بهتر شده و همین امر باعث افزایش لذت رانندگی برای سرنشینان خودرو می‌شود. از سوی دیگر متقاضیان خرید این ماشین می‌توانند آپشن‌های اضافی مانند گرم‌کن فرمان، صندلی انعطاف پذیر راننده در 6 حالت، رادار کنترل کروز تطابقی و آیینه هوشمند اضافی برای دید بیشتر در عقب خودرو به همراه سیستم سرگرمی و اطلاعات با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را سفارش دهند.

در بازار اروپا مزدا 2 جدید نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد و می‌تواند مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری گازوئیلی با قدرت خروجی 75 الی 90 اسب بخار متصل به جعبه دنده 6 سرعته دستی یا اتوماتیک سفارشی بود. البته در بازار داخلی ژاپن این خودروی جدید در سگمنت B خودروی هاچبک با پیشرانه 1.8 لیتری دیزلی و انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها رونمایی شده است. انتظار می‌رود تا دو ماه و نیم آینده این خودرو در بازار ژاپن و نزدیک اوایل سال 2020 میلادی در بازار اروپا ورود پیدا کند. برای خبرهای بیشتر از مزدا 2 و دیگر محصولات این خودروسازی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا