مکمل بنزین
خبرداخلی

خودروسازان مجاز به افزایش قیمت محصولاتشان هستند؟

خودروسازان این روزها برخلاف فصل بهار نه در زمینه ارائه شرایط فروش بلکه در زمینه افزایش قیمت محصولاتشان فعالیت بیشتری دارند و چند روزی است که افزایش قیمت محصولات خودروسازان به بحث داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. اما بحث اصلی اینجاست که آیا قانونا خودروسازان در وضعیت فعلی امکان افزایش قیمت دارند؟

به گزارش چرخان، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت بازار خودروهای داخلی و افزایش قیمت‌های خودروسازان گفت: یکی از دلایل و بهانه‎های خودروسازان در ماه‌های گذشته برای افزایش قیمت محصولات، بحث افزایش نرخ ارز بود ولی در حال حاضر نه تنها افزایشی را شاهد نیستیم، بلکه کاهش نرخ ارز را داشتیم که عملا افزایش قیمت محصولات خودروسازان را نفی می‌کند.

وی در ادامه افزود: به طور کلی بهتر است که پروسه قیمت گذاری به شورای رقابت واگذار شود ولی حالا که این شورا در این پروسه نقشی ندارد، بهتر است که سازمان حمایت نظارت بهتری روی این موضوع داشته باشد. مجلس خود را موظف می‌داند که به بحث افزایش قیمت خودروسازان ورود کند چرا که با وجود کاهش نرخ ارز، حتی انتظار کاهش قیمت محصولات این شرکت‌ها را داشتیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا