مکمل بنزین
رپورتاژ

خرید گیفت کارت ارزان با تحویل آنی در گیفت کارتی

گیفت کارت‌‌ها از ارزهای قابل استفاده در سراسر نقاط جهان هستند که در انواع مختلف به کاربران عرضه می‌شوند. افرادی که گوشی‌های اندروید دارند، می‌توانند از همه گیفت کارت‌ها به جز آیتونز استفاده کنند؛ اما دارندگان گوشی‌های اپل، تنها با خرید گیفت کارت اپل می‌توانند از خدمات این گوشی‌ها استفاده کنند. از سویی خرید گیفت کارت ارزان گوشی‌های اندروید و اپل با تحویل آنی از مهم‌ترین دغدغه‌ کاربرانی است که می‌خواهند از خدمات مختلف در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خارجی استفاده کنند. قطعا همه سایت‌های فروشنده گیفت کارت، مخصوصا گیفت کارت اپل، آن را به صورت آنی و فوری تحویل نمی‌دهند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های انواع گیفت کارت و بهترین سایت خرید گیفت کارت ارزان قیمت و فوری می‌پردازیم.

خرید گیفت کارت ارزان برای گوشی‌های اپل و اندروید

خرید گیفت کارت ارزان برای گوشی‌های اپل و اندروید به شما کمک می‌کند تا هزینه خود را صرف شارژ بیشتر اکانت خود کنید. در ادامه با مهم‌ترین این گیفت کارت‌ها آشنا می‌شوید.

خرید گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل آیتونز یک کارت هدیه است که شما می‌توانید آن را به عنوان وسیله‌ای برای افزایش میزان اعتبار در حساب کاربری اپل آیتونز خود استفاده کنید. این اعتبار به صورت دیجیتالی به حساب شما اضافه می‌شود و به عنوان پول الکترونیکی در این سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل آیتونز یک پلتفرم دیجیتال است که انواع محتواهای دیجیتال مانند موزیک، فیلم، کتاب، برنامه تلویزیونی، بازی‌ها و برنامه‌های کامپیوتری را به شما ارائه می‌دهد. با داشتن اعتبار در حساب آیتونز، می‌توانید این موارد را بخرید. همچنین این گیفت کارت دارای ویژگی‌های زیر است:

  • تنها یک بار می‌توانید از گیفت کارت آیتونز استفاده کنید و امکان شارژ مجدد آن وجود ندارد.

  • اگر گوشی اپل دارید، با استفاده از گیفت کارت آیتونز، دیگر نیاز به استفاده از پول نقد برای استفاده از این خدمات ندارید.

  • فاقد تاریخ انقضا و نام هستند و به همین دلیل، می‌توانید آن‌ها را به دیگران هدیه دهید.

در نهایت، شما با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید حساب اپل خود را شارژ کرده و با توجه به میزان اعتبار از فروشگاه‌های دارای محصولات اپل، خدمات موردنیاز خود را خریداری کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی ‌استیشن یک کارت هدیه دیجیتال است که توسط شرکت سونی برای بازی‌های ویدئویی پلی ‌استیشن ارائه می‌شود. این کارت به دارندگان دستگاه‌های پلی‌استیشن (مانند پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5) امکان می‌دهد تا مقداری اعتبار دیجیتال را به حساب پلی‌استیشن خود اضافه کنند و از آن برای خرید بازی‌ها، انجام بازی با دیگران به صورت آنلاین و اشتراکی استفاده کنند.

گیفت کارت استیم والت

برای خرید بازی‌های استیم باید حتما از گیفت کارت استیم والت استفاده کنید. این گیفت کارت در بین کاربران و گیمرها به دلیل نبود هرگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve محبوبیت زیادی دارد. همچنین از طریق استیم کاربران می‌توانند به‌روزرسانی بازی‌ها و نرم‌افزارهای خریداری شده را به صورت خودکار دریافت کنند.

گیفت کارت ایکس باکس

خرید گیفت کارت اپل برای افرادی که این گوشی را ندارند، کاربردی نیست؛ به جای آن گیفت کارت ایکس باکس به وسیله شرکت مایکروسافت در پلتفرم ایکس باکس ارائه شده است. این گیفت کارت‌ها دارای مقادیر متفاوتی هستند که کاربران با توجه به میزان بودجه خود می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. این گیفت کارت‌ها برای خرید انواع بازی، کنسول‌های بازی یا لوازم جانبی و سایر سخت‌افزارهای ایکس باکس مناسب هستند.

گیفت کارت ریزرگلد

گیفت کارت ریزرگلد، نوعی کارت دیجیتال پیش‌پرداخت محسوب می‌شود. این گیفت کارت برای شارژ و افزایش اعتبار در حساب ریزر گلد به کار می‌رود. از مهم‌ترین مزایای این گیفت کارت می‌توان به خرید آیتم‌های درون برنامه‌ای، تخفیف‌های انحصاری بازی از طریق امتیاز Razer Silver، افزایش ایمنی اکانت و … اشاره کرد.

گیفت کارت پابجی

گیفت کارت پابجی به شما امکان می‌دهد که اسکین‌ها، اسلحه‌های بزرگ و قدرتمند و وسایل زیبا و جذاب مثل کلاه آتشین، لباس و … را برای بازی خود خریداری و با تجهیزات بیشتری در برابر دشمن ظاهر شوید. درواقع، شما این بازی را با دست خالی شروع می‌کنید و برای خرید هرگونه تجهیزات و مهمات باید حساب خود را شارژ کنید.

گیفت کارت روبلاکس (خرید گیفت کارت اپل)

گیفت کارت روبلاکس نوعی کارت اعتباری است که کاربران از طریق آن می‌توانند اقدام به شارژ حساب خود در بازی روبلاکس کنند. همچنین به این نکته مهم توجه کنید که استفاده از این گیفت کارت، به کاربران امکان می‌دهد تا از تخفیفات و پیشنهادهای شگفت‌انگیز روبلاکس برخوردار شوند.

جم فری فایر

بازی فری فایر از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن است. خرید گیفت کارت اپل و سایر گیفت کارت‌ها در این بازی به شما امکان می‌دهد تا جم فری فایر خریداری کنید. جم نوعی الماس است که برای خرید بعضی از امکانات مانند لباس در بازی استفاده می‌شود.

خرید گیفت کارت ارزان و تحویل در کم‌ترین زمان ممکن

فرقی نمی‌کند که بخواهید خرید گیفت کارت اپل یا اندروید را انجام دهید؛ انتخاب یک سایت معتبر برای خرید از اهمیت زیادی برخوردار است. سایت گیفت کارتی به عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های فروش انواع گیفت کارت‌های پرطرفدار مانند گیفت کارت آیتونز، گوگل‌پلی، پلی‌استیشن، ایکس باکس، ریزرگلد، روبلاکس و … در ایران شناخته می‌شود. سایت گیفت کارتی دارای نماد الکترونیک است و کلیه خدمات خود را به صورت قانونی و رسمی به مشتریان گرامی عرضه می‌کند. به دلیل تقاضای زیاد مشتریان، سایت گیفت کارتی برای رفاه حال آن‌ها، کلیه خدمات خود در زمینه خرید گیفت کارت و … را با ارزان‌ترین قیمت و در کم‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند.

نگاهی اجمالی به خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت گوشی اپل و گوشی‌های اندروید به کاربران امکان می‌دهد تا از امکانات و ویژگی‌های بیشتر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های خارجی استفاده کنند. پیداکردن یک سایت معتبر که خدمات خود در زمینه فروش گیفت کارت آیتونز و اندروید را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد، کاری سخت است. سایت گیفت کارتی از محبوب‌ترین سایت‌هایی است که خدمات خود را با قیمت ارزان و در کم‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می‌کند. به همین دلیل، شما عزیزان هیچگونه نگرانی از بابت قیمت و تاخیر در ارائه خدمات ندارید. در هر حال، اگر سوالی دارید، می‌توانید در تمام روزهای هفته و کلیه ساعات شبانه‌روز از پشتیبانان این سایت بپرسید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره خرید گیفت کارت اپل و سایر گیفت‌کارت‌ها را از بهترین سایت با ارزان‌ترین قیمت به دست آورید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا