مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش خط تولید جدید شرکت پورشه برای خودروهای برقی

کارخانه آلمانی پورشه سعی در گسترش خط‌های تولیدش دارد؛ برای مثال هفته پیش رئیس اجرایی پورشه «آلبرت ریمولد» در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد خط‌های تولید برای ساخت پورشه Mission E در حال آماده شدن هستند.

یکی از استراتژی‌های پورشه در آینده نزدیک ساخت‌ خودروهای تمام برقی از مدل‌های موجود و جدید است که این امر تهیه خطوط تولید تازه را می‌طلبد.

همانطوریکه می‌دانید سال ۲۰۱۵ میلادی کانسپت Mission E در نمایشگاه‌های خودرو به نمایش درآمد و حال با منتشر شدن تصویری از خط تولید جدید که در بالا می‌بینید و نمونه‌ خودروهای موجود در عکس، حدس و گمان‌ها را برای آماده شدن مدل برقی Mission E به یقین تبدیل کرده است.

به علاوه آقای آلبرت ریمولد در مصاحبه مطبوعاتی خود تایید کرده که این کمپانی قصد دارد در هر سال به طور متوسط ۲۰ هزار دستگاه خودروی برقی تولید کند ولی برای رسیدن به این رقم، پورشه کار بسیار سختی را در پیش دارد. همچنین وی اعلام کرد که مدل Mission E از سال آینده میلادی بر روی خط تولید خواهد رفت. ریمولد در ادامه صحبت‌هایش نیز اشاره کرد که احتمال دارد نسل دوم این خودروی برقی همچنین تولید شود ولی نسل اول این خودروی برقی به مدت ۵ الی ۷ سال روی خط تولید باقی خواهد ماند.

انتظار می‌رود این خودروی برقی با توجه به قدرت پیشرانه‌های مختلف، تریم‌های متفاوتی داشته باشد که رنج قدرت خروجی پیشرانه‌های برقی درنظر گرفته شده برای ‌Mission E مابین ۴۰۲ الی ۶۷۰ اسب بخار خواهد بود. تمام نسخه‌های تولیدی از این خودروی برقی قابلیت پیمایش ۵۰۰ کیلومتر را خواهند داشت و متصل به سیستم شارژ ۸۰۰ ولتی می‌شوند که می‌تواند تنها با ۲۰ دقیقه شارژ اولیه، ۴۰۰ کیلومتر را بپیمایند. در نهایت باید ببینیم آیا پورشه می‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند یا خیر؟!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا