مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی پیکاپ نیسان NP300 پاپ فرانسیس

کشور کوچک واتیکان تاکنون بیش از نیم‌قرن است که از خودروهایی مخصوص برای حمل‌ونقل شخص پاپ استفاده می‌کند. خودروهایی که به ناوگان پاپ موبایلز شهرت داشته و اکنون درنهایت، این خودروی حمل پاپ به یک خودروی متعلق به شرکت نیسان ژاپن رسیده است.

این خودروی نیسان که توسط پاپ فرانسیس در ملاقات او به جزیره موریتیوس در اقیانوس هند مورد استفاده قرارگرفته است، همان خودروی نه‌چندان برتر و مدرن نیسان بانام NP300 Hardboy است.

به‌منظور آماده ساختن این خودروی پیکاپ برای شخص پاپ، این خودرو توسط گروه موسوم به ABC به‌گونه‌ای آماده‌سازی شده است تا در مواقعی که آب‌وهوا چندان مساعد نیست، از شخص پاپ نگهداری کاملی داشته باشد.

این خودرو همان‌گونه که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، با یک صندلی سفیدرنگ در قسمت عقبی، همراه شده است که شخص پاپ می‌تواند روی آن نیز بنشیند. دیگر تغییرات صورت گرفته روی این خودرو شامل قرار گرفتن نماد پرچم‌های واتیکان و پلاکی است که روی آن SCV به معنای Vatican City State هستند.

تمامی این تغییرات صورت گرفته روی این پیکاپ نیسان، توسط همان گروه شرکت‌های ABC صورت گرفته که تخصص آن، همان ارتقا، به‌روزرسانی و شخصی‌سازی خودروهای پلیس، آمبولانس، آتش‌نشانی، اتوبوس‌ها و دیگر خودروهای خاص است.

درواقع استفاده شخص پاپ فرانسیس اعظم از این خودروی نیسان که یک خودروی کاملاً معمولی و سطح پایین در نظر گرفته می‌شود، در راستای توصیه او به دیگر رهبران مسیحی بوده است که همگی باید از خودروهای سطح پایین استفاده کنند. حتی خود پاپ نیز تاکنون از خودروهای سطح پایینی مانند داچیا لوگان، فیات 500L و اشکودا رپید اسپیس بک، استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا