مکمل بنزین
خبرداخلی

تولید بعضی از خودروهای سایپا و ایران‌خودرو متوقف می‌شود

سایپا و ایران‌خودرو در ماه‌های اخیر با انواع و اقسام مشکلات در حوزه تولید روبرو بودند که بخش بزرگی از آنها به دلیل سو مدیریتی است که در این شرکت‌ها وجود دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی بعضی از خودروهای این دو شرکت از خط تولید خارج خواهند شد که قطعا ضربه سنگینی به این خودروسازان وارد می‌کند.

به گزارش چرخان، وحید مرندی مقدم معاون رئیس سازمان ملی استاندارد در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت صنعت خودروسازی کشور گفت: ما گزارشی از بهبود وضعیت خودروسازی کشور تهیه کردیم و به زودی به شورای عالی استاندارد ارائه خواهیم کرد که طی آن پیشنهاد توقف تولید بعضی از خودروها تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: البته وضعیت تولید بعضی از خودروها نسبتا بهتر شده است ولی بعضی از مشکلات هنوز برقرار بوده که نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد. شورای عالی استاندارد بر اساس واقعیت‌ها و وضعیت موجود جامعه نسبت به تصمیم گیری در مورد توقف تولید بعضی از خودروها اقدام خواهد کرد. خودروسازان تا دی ماه سال جاری برای رعایت استانداردهای 85 گانه فرصت دارند که در حال حاضر نیز بعضی از خودروها دارای استانداردهای لازم هستند.

معاون رئیس سازمان ملی استاندارد در پایان گفت: خودروهایی که در حال حاضر نسبت به باقی خودروها از عمر کمتری در تولید برخوردار هستند، از مشکلات کمتری برخوردار بوده و یا بسیاری از استانداردهای لازم را دارا هستند. بیشترین مشکل را آن دسته از خودروهایی دارند که دارای پلت فرم قدیمی هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هفت ماه پیش فروش فوری ثبت نام کردم ماشین تیبا دوگانه سوز قرار بوده یک ماه تحویل بده اما هنوز تحویل نداد الان پنج ماه دیرکرد داره…..
    چرا چرا چرا ساپیا انقدر ظلم میکن… به خدا همه ای زندگی من این ماشین بوده…
    تو خدا یکی رسیدگی کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا