مکمل بنزین
خبرداخلی

حواشی مربوط به قانون جدید بیمه شخص ثالث (سال 98) چیست؟

حتما شما نیز اخبار مربوط به قانون بیمه شخص ثالث را خوانده‌اید و با تغییرات آن  آشنا هستید ولی جزئیات منتشر شده از این تغییرات به گونه‌ایست که عملا شفافیت در آن دیده نمی‌شود و اشکالاتی به آن وارد است. در ادامه جزئیاتی از این تغییرات را تقدیم شما می‌کنیم که بایستی مورد اصلاح بیمه مرکزی قرار بگیرد.

به گزارش چرخان، سید جواد میرقاسمی مدیر کل امور حقوقی بیمه مرکزی در مصاحب‌ ای گفت: سقف پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث 180 میلیون تومان بوده و بر اساس این قیمت، خسارت پرداخت می‌گردد. در صورتی که خودروی خسارت دیده کمتر از 180 میلیون تومان ارزش داشته باشد، بیمه تمام خسارت را پرداخت می‌کند و در غیر این صورت باید متظاهر سازی شود.

این اظهار نظر در حالی انجام شد که بسیاری از کارشناسان نظرات مختلفی پیرامون آن ارائه کردند که از جمله آن می‌توان به دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات بیمه‌ای بیمه ایران اشاره کرد که نسبت به غیرشفاف بودن این بخشنامه اعتراض کرد. وی در مصاحبه‌ای گفت: ما خواستار بازنگری و اصلاح واقعی این بخشنامه هستیم. اشکالاتی در نحوه محاسبه گران‌ترین خودرو و همچنین جزئیات دیگر وجود دارد که بایستی نسبت به تصحیح آن اقدام گردد.

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا