مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو (30 مهر 98)

متلاطم شدن بازار خودروهای داخلی و بهم ریختن روند نزولی قیمت‌ها باعث شده تا نیاز به شرایط فروش و پیش فروش خودروسازان بیش از پیش احساس گردد. در همین راستا و برای سومین بار در ماه جاری شاهد عرضه طرح پیش فروش محصولات گروه ایران‌خودرو هستیم که جزئیات آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات متنوع خود رونمایی کرد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند از ساعت 11 صبح روز 30 مهر ماه با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند. گفتنی است که موعد تحویل خودروها طبق شرایط اعلامی بوده و مشتریان بایستی به این موضوع توجه نمایند.

خودروهای عرضه شده در شرایط پیش فروش ایران‌خودرو به شرح زیر است:

ایران‌خودروسود مشارکت تعلق یافته به پیش پرداخت مشتریان و سود انصراف در نظر گرفته شده در این طرح پیش فروش:

ایران‌خودرو

 

قابل ذکر است که این شرکت در حالی اقدام به عرضه شرایط پیش فروش می‌نماید که در موضوع فروش فوری به شدت کند عمل کرده و نسبت به رقیب دیرینه خود با اقدامات بسیار کمتری در حال عمل است. همین کمبود عرضه توسط ایران‌خودرو باعث شده تا وضعیت بازار محصولات این شرکت متلاطم شده و قیمت‌ها نسبت به قیمت کارخانه به شدت فاصله داشته باشد.

این شرایط فروش نقد و اقساط دارای قوانینی است که برای مشاهده جزئیات این قوانین می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و طبق جزئیات اعلامی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا