مکمل بنزین
خبرداخلی

آخرین اخبار از خودروهای معوق و پیش فروش‌های جدید سایپا

مصاحبه‌های مربوط به مسئولین وزارت صنعت و شرکت‌های خودروساز در نیمه ابتدایی سال نشان می‌داد که تحویل خودروهای معوق در همین نیمه سال انجام خواهد شد! اما اتفاقات به گونه‌ای پیش رفته که ابهامات زیادی در مورد عملکرد این شرکت‌ها وجود دارد ولی سایپا و ایران‌خودرو ادعای دیگری دارند!

به گزارش چرخان، فرشاد مقیمی، معاون وقت وزیر صنعت، معدن و تجارت که حالا به عنوان مدیرعامل ایران‌خودرو در حال فعالیت است، در اردیبهشت سال جاری گفته بود که طبق تکلیف وزارت صنعت، تمامی تعهدات سایپا و ایران‌خودرو تا مهر 98 به مشتریان تحویل داده خواهد ولی این اتفاق رخ نداده و مشخص نیست که چرا این وزارتخانه اقدامات تنبیهی برایشان در نظر نمی‌گیرد؟

قائم مقام سایپا نیز در مصاحبه‌ای وارد عمل شد و وعده تحویل معوقات را به وزارت‌خانه و مردم داد. اما این وعده‌ها در حالی در رسانه‌ها منتشر شد که بررسی ساده کامنت‌های دریافتی ما در چرخان نشان می‌دهد عملا این اتفاق رخ نداده و بعضا حتی بعضی از حواله‌های مربوط به تابستان سال 97 نیز به دست مشتریان نرسیده است!

اما گروه سایپا می‌گوید که بخشی از تعهدات تکمیل وجه نشدند و بخشی دیگر مربوط به خودروهای خانواده رنو و برلیانس و … هستند که تحریم‌های ظالمانه باعث تاخیر در تحویلشان شده است. طبق اعلام مسئولین سایپا تمامی تعهدات معوق این شرکت عملیاتی شده و مابقی خودروها نیز طبق برنامه ریزی‌ها و دستورالعمل‌های جاری به ایشان تحویل داده خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بیخود کردن دوغگوهای شیاد بهمن سال ۹۷ براهمسرم تیبا۲ ثبت نام کردم قراربوده شهریور ۹۸ تحویل بدن حالا که ۱۱ابانه الانه هنوز ندادن هی وحده دروغ میدن

  2. زر زیادی ميزنن من بهمن پارسال ثبت نام کردم یه ماه زوتر تکمیل وجه کردم. حالا سه ماه از تکمیل وجه میگذره خبری از ماشین نیست مصطف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا