مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش ولا وی5 دنده دستی (دی 98)

افزایش قیمت در محصولات خودروسازان داخلی کشورمان به قدری بالا بوده که عملا دست بسیاری از مردم را برای خرید خودرو بسته و صد البته که برخی از شرکت‌ها را برای فروش خودرو به طمع انداخته است. در حالیکه معامله ولا وی5 مدل اتوماتیک در حوالی قیمت 95 میلیون تومان انجام می‌شود، شاهد ارائه شرایط فروش خودروسازی راین برای نسخه دستی این خودرو با قیمتی نسبتا بالا هستیم!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی راین در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصول شناخته شده خود یعنی ولا وی5 دنده دستی خبر داد که البته قیمت این محصول نسبت به بازار تفاوت چندانی ندارد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به این فروش فوری را مشاهده کنید:

ولا وی5 دنده دستی

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فرغون پشت فرغون میزنند دلشون خوشه اسمش ماشینه همش به کنار قیمت خون باباشونم میگیرند بابت فرغون خیلی زوره قیمت عادلانه پراید5ملیونه پارس 15ملیون نه135ملیون خدالعنتتون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا