مکمل بنزین
گوناگونخبر

رینگ هایی عجیب و جذاب با قیمت 11 هزار دلار!

در ماه نوامبر سال 2019، مدیر بخش طراحی شرکت ژنرال موتور آقای مایکل سیمکو در پادکست آنلاین برمبو (Brembo) حاضر شد و گفت که در آینده‌ای نزدیک، شاهد رینگ‌های 24 و 26 اینچی برای خودروها خواهیم بود. البته در آن زمان هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این آینده نزدیک، تنها چند هفته از آن زمان تاکنون طول بکشد؛ زیرا اکنون شرکت آمریکایی فورجیاتو (Forgiato)، رینگ‌های خیره‌کننده 26 اینچی خود را رونمایی کرده است.

البته، این شرکت لس‌آنجلسی یک خودروساز نبوده و پیش می‌آید مواقعی که شرکت‌های به‌اصطلاح تیونر (Tuner)، اغلب، رینگ‌هایی با اندازه‌های بزرگ از حد معمول و نامتعارفی را روی خودروهای مختلف قرار می‌دهند؛ اما حقیقت این است که این رینگ‌های جدید، اولین رینگ‌های 26 اینچی این شرکت نیستند. درون رینگ‌های جدید فورجیاتو نیز از 127 عدد از سیم‌هایی استفاده‌شده است که با طراحی نوستالژیک خود، چهره متفاوتی را به این رینگ بخشیده‌اند.

بر اساس گفته‌های شرکت سازنده این رینگ‌ها، قیمت ست کامل آن‌ها 11,000 دلار بوده که مشتریان می‌توانند با سفارش این رینگ‌ها، یک غربیلک فرمانی که طراحی آن نیز متناسب با همین رینگ‌ها بوده و باقیمت 2,000 دلار عرضه می‌شود را نیز سفارش دهند. قیمتی که می‌تواند عدد قابل‌توجهی برای یک آپشن به‌حساب بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا