مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آغاز تولید مدل 2017 مرسدس‌بنز کلاس E

تولید مدل 2017 مرسدس‌بنز کلاس E، در کارخانه Sindelfingen کمپانی مرسدس‌بنز، آغاز شده است. مشتریان اروپایی هفته آینده می‌توانند خودروی جدید خود را تحویل بگیرند، ولی مشتریان آمریکایی باید برای تحویل خودروهایشان تا تابستان صبر کنند.

تولید نسخه جدید این خودرو منجر به تعطیل شدن تولید نسل گذشته آن شد. مایکل بوئر، مدیر کارخانه Sindelfingen در این رابطه گفته است: «مرسدس‌بنز کلاس E برای ما مخفف همه چیز است! این خودرو هم قیمت مناسبی دارد و هم بسیار لوکس بوده و با استفاده از نوآوری های موجود، رانندگی را بسیار لذت بخش کرده و از استاندارد جهانی برخودردار است.»

2017-Mercedes-Benz-E-Class-First-Production-Model

مرسدس‌بنز، در کلاس E خودروهایش، از یک ویژگی متمایز برای کمک به راننده بهره می‌گیرد که در واقع قدم اول مرسدس‌بنز برای ساخت خودروهای بدون راننده است. این ویژگی DISTRONIC نام دارد که فاصله خودرو را با وسایل نقلیه روبرویی، حتی در سرعت 130 مایل در ساعت حفظ می‌کند.
کارخانه Sindelfingen قدیمی‌ترین کارخانه دایملر بوده و به تازگی 25 هزار کارگر را استخدام کرده تا خطوط جدید تولید مرسدس‌بنزهای کلاس E، S، CLS، AMG GT و مرسدس‌بنز میباخ را ایجاد کند.

مارکوس شفر، مدیر تولید مرسدس‌بنز در این رابطه گفته است:« در برابر ما هوشمندترین سالن مونتاژ قرار دارد، اما ما بهترین کارکنان جهان را در اختیار داریم. آنها هوشمند و خلاق هستند و با تکنولوژی‌های بروز آشنایی دارند و حقوق بالایی می‌گیرند. ما مطمئنیم که مشتریان ما در سراسر جهان تحت تاثیر آنها قرار خواهند گرفت.»

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا