مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبرداخلی

معرفی لیفان X70 به عنوان جدیدترین محصول خودروسازان بم، بزودی در ایران

چندی پیش پس از اتفاقات ناخواسته در صنعت خودرو، در رابطه با عرضه خودروهای برند لیفان، قرار بر انتقال خط تولید این خودروساز چینی به خودروسازان بم شد. پس از آن رویداد، خودروسازان بم در سایت رسمی خود اطلاعات و تصاویر جدیدترین محصولات چینی لیفان را بر روی سایت خود آپلود کرد. اما در اواسط سال 98 خبرهایی بر خروج لیفان از ایران رسید که همزمان با این اتفاق، اطلاعات خودروهای لیفان نیز از این سایت حذف شد. ولی هم اکنون با ورود به پرتال اینترنتی خودروسازان بم، این شرکت تصویر خودرویی را با شعار کامفورت پلاس در صفحه اصلی قرار داده است.

با کمی بررسی سوابق و نوع خطوط و برخی المان واضح، مشخص شد که این خودرو همان لیفان X70 است که نمونه هایی در اواخر سال 97 به گمرک ایران ورود کرده بودند. بدلیل نوشتن جمله کامینگ سون، پس انتظار رفته که احتمالا بزودی این خودرو در ایران رونمایی خواهد شد. البته که شاید با برند داخلی و نه با برند لیفان. به هرحال، اما قصد معرفی این خودرو جدید را به شما داریم.


لیفان ایکس 70، جز کراس اوورهای جمع و جور حساب شده و در بازار ایران رقبایی سرسخت چون X33s را در انتظار خواهد داشت. اما با توجه به اینکه ام وی ام X33s بزودی در نسخه چهارم و با امکانات و موتور جدید رونمایی خواهد و اینکه مدیران خودرو با پشتیبانی فروش اقساطی، میتواند در میان مردم برتری خود را حفظ کند.
لیفان X70 دارای موتور 2000 سی سی تنفس طبیعی است که با اتصال به گیربکس CVT، توانایی تولید 145 اسب بخار، قدرت و 185 نیوتن متر، قدرت را دارد. این خودرو در برخی مواقع امکانات بیش تری نسبت به همتا چینی خود یعنی ایکس33 دارد که میتوان به استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور نور نام برد.


از امکانات این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– دارای نمایشگر 7 اینچی به همراه دوربین دید عقب
– دارای سنسور هشدار موانع در عقب خودرو
– مجهز به سانروف
– دارای سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– دارای سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
– دارای سنسور نور و باران
– کروزکنترل
– آمپر TFT
– و …


گرچه که طراحی ظاهری و برخی امکانات این خودرو از دو خودرو نام برده زیباتر و بیشتر است اما محصول جدید خودروسازان بم فقط میتوان با بازاریابی و همچنین پشتیبانی از خدمات پس از فروش بهتر در برابر رقبایی چون جک S3، ام وی ام X33s و … موفق شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا