Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مشخصات لیفان X70 به طور رسمی از جانب خودروسازان بم اعلام شد

چندی پیش بود که در سایت چرخان اعلام کردیم بزودی لیفان X70 توسط خودروسازان بم عرضه خواهد شد. در متن اعلامی، به مشخصات فنی و رفاهی غیرقطعی پرداختیم. اما هم اکنون خودروسازان بم در پرتال اینترنتی خود، امکانات و مشخصات قطعی این خودرو را اعلام کرده است.
باتوجه به مشخصات اعلامی لیفان X70 دارای موتور 2000 سی سی توربوشارژ است که با اتصال CVT، توانایی تولید 140 اسب بخار، قدرت و 178 نیوتن متر، گشتاور است. ترمزهای X70 از نوع دیسکی بوده و به سامانه کنترل پایداری و ترمزهای کمکی متصل است. آن طور که خودروسازان بم اعلام کرده است، فرمان خودرو جدید لیفان برای بازار ایران از نوع هیدرولیک بوده و برقی نیست. همچنین این خودرو با استاندارد یورو5 به سراغ خط تولید خودروسازان بم خواهد رفت.

لیفان X70 باتوجه به وزن 1415 کیلوگرمی خود نسبتا سنگین بوده و در بحث شتاب نیز میتوان گفت که در حد ام وی ام X33s با موتور 2000 سی سی است. همچنین این خودرو به ترتیب دارای 4390 میلی متر طول، 1820 میلی متر عرض و 1715 میلی متر ارتفاع است.
اما برگ برنده لیفان X70 نسبت به رقبایی چون X33s و جک S3 داشتن امکانات فراوان تر است. امکاناتی که این خودرو نسبت به رقبا خود اضافه تر دارد، به شرح ذیل است:
– تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه نمایشگر
– صندلی راننده 6 حالته برقی
– گرمکن صندلی های جلو
– آیینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن
– آینه الکتروکرومیک
– سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت جلو
– آنتن کوسه ای
– استارت دکمه ای و سامانه ورود بدون کلید
– و…

لیفان X70 مانند سایر محصولات هم قیمت خود، از دو ایربگ بهره مند بوده و مخزن سوخت نیز 55 لیتر حجم دارد. اما به طور کل امکانات این خودرو به شرح ذیل است:
– دارای سامانه کنترل پایداری
– دارای مانیتور 9 اینچی اندروید به همراه نمایشگر دوربین عقب
– دارای سنسور هشدار موانع در عقب و جلو خودرو
– دارای سیستم هشدار فشار باد لاستیک
– تنظیم صندلی راننده برقی و صندلی سرنشین به صورت دستی
– گرمکن صندلی جلو
– آینه های تاشو برقی به همراه گرمکن
– دارای دی لایت (DAY LIGHT)
– سانروف
– روکش چرمی صندلی ها
– کروزکنترل
– استارت دکمه ای به همراه سامانه ورود بدون کلید
– و…

نما کابین

باتوجه به اعلام مشخصات و امکانات رفاهی این خودرو توسط خودروسازان بم، این احتمال وجود دارد که بزودی این خودرو رونمایی و عرضه شود. نقطه مثبت این خودرو امکانات آن بوده که یکی از گزینه های اصلی برای خریداران ایرانی است.

تنها راه برای موفقیت این خودرو در پی فروش آن، تامین خدمات آن است که باتوجه به پشتیبانی کرمان موتور از این خودروساز خصوصی، احتمال موفقیت لیفان ایکس70 در بازار ایران وجود خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.