مکمل بنزین
خبر

نکات مهم در رابطه با خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا

اگر خودروی هیوندای یا کیا زیر پایتان است حتما تا کنون قطعاتی از آن در معرض فرسودگی قرار گرفته و یا قطعات مصرفی آن نیاز به تعویض داشته است و دغدغه شما تامین لوازم یدکی اصلی برای کارکرد بهتر و بیشتر خودرو بوده است که در این صورت فروشگاه 360 پارت مرجع مناسبی برای تامین لوازم یدکی اصلی هیوندای و کیا می باشد ، این فروشگاه آنلاین و حضوری که به صورت فیزیکی در بازار خودرو چراغ برق تهران وارد کننده و توزیع کننده قطعات اصلی هیوندای و کیا می باشد کلیه محصولات خود را با گارانتی و در اسرع وقت به دست مشتریان خود می رساند.

نکته اول : باید هنگام خرید قطعات یدکی کیا و هیوندای از مرکز فروش یا فروشنده از اصالت کالا اطمینان داشته باشید که راه های شناسایی کالای اصل از تقلبی در ادامه توضیح داده شده است.

نکته دوم : اگر شما ماشین هیوندای دارید حتما باید درباره قطعات یدکی جنیون و لوازم یدکی هیوندای تحقیق و بررسی کنید و اطلاعات لازم را به دست آوردید. توجه داشته باشید که برخی از قطعات منحصر به فرد می باشد و تنها برای ساخت برخی خودروها و مدل ها یا ترکیب موتور و گیربکس خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته سوم:  میانگین قیمت قطعات لوازم یدکی را کسب کنید
بهتر است تا هنگام خرید قطعات خودرو  از قیمت خرید آن قطعه در بازار اطلاع داشته باشیم ، مقایسه قیمت ها بسیار مهم می باشد. قیمت لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا را می توان از فروشنده های مختلف، مراکز عرضه قطعات یدکی، کسانی که از قیمت ها مطلعند و خلاصه هر کسی که به نوعی با لوازم یدکی در ارتباط می باشد به دست آورد. بعد از اطلاع از قیمت قطعه مورد نظر، باید میانگین قیمت بازار را به دست بیاورید. در این صورت  هیچ زمان سرتان کلاه نخواهد رفت و بیشتر از میانگین و کمی بالاتر هزینه نخواهید کرد.

چگونه لوازم یدکی اصل از تقلبی را تشخیص دهیم

با وجود اهمیت کیفیت قطعه و لوازم یدکی خودرو، وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در بازار بسیار قابل مشاهده می باشد ، از نظر بسته بندی و برچسب لوازم یدکی تقلبی شبیه به اصل می باشند و همین امر باعث شده گاهی مصرف کنندگان به اشتباه و یا دلایل مختلف و بدون توجه به عاقبت استفاده از قطعات تقلبی به سراغ خرید این گونه قطعات بروند. لوازم یدکی کیا جنیون معمولا با قطعه تقلبی آن تفاوت زیادی در ظاهر و شکل ندارد و کیفیت آن نیز مناسب است. بنابراین این تشخیص لوازم یدکی اصل از فیک کار ساده‌ای نخواهد بود. برای تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی باید در زمان خرید نکات زیر را در نظر گرفت، این موارد عبارتند از:

اول: رنگ و کیفیت بسته‌بندی در لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا

تولید کننده های قطعات تقلبی هزینه و زمان زیادی برای بسته بندی و رنگ صرف نخواهند کرد، هنگام خرید حتما به نوع بسته بندی و رنگ آن دقت داشته باشید، با کمی دقت متوجه فرق کیفیت و رنگ بسته‌ بندی لوازم یدکی تقلبی با لوازم یدکی اصل خواهید شد.

دوم : ظرافت و نوع جوشکاری در لوازم یدکی هیوندای وکیا

اصولا قطعات اصلی از کیفیت و دقت بالایی در مرحله جوشکاری برخوردار هستند و در مقابل اعمال فشار و یا ضربه کم مقاومت بالایی دارند و شکننده نیستند، ولی جوشکاری لوازم یدکی‌های تقلبی معمولا با دقت انجام نخواهد شد.

سوم: نوع نوشته روی قطعات لوازم یدکی کیا و هیوندای

حک شدن نوشته بر روی بدنه قطعات تولید شده در کارخانه اصلی لوازم یدکی هیوندای و کیا کمک میکند تا راحت تر به اصل بودن قطعه پی ببرید زیرا نوع نوشتار روی قطعات تقلبی بسیار متفاوت می باشد گاهی این نوشته بر روی بدنه و یا بسته کالای تقلبی به صورت برچسب می باشد.

چهارم : کشور سازنده لوازم یدکی هیوندای و کیا

غالبا یک سایت رسمی از طرف نمایندگی و کمپانی‌های خودروسازی منتشر می شود که در آن سایت لیستی از کشورهایی که در آن‌لوازم یدکی اصل تولید شده و یا به آن‌ها صادر می شود نشر داده شده است، از این طریق می توان متوجه جعلی یا اصل بودن کالا شد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا