مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اولین تصاویر از مرسدس بنز S کلاس 2021

یک طرح اولیه یا همان پروتوتایپ از مرسدس بنز کلاس S مدل 2021، اکنون و در حال تست شدن از طرف خودروساز با پوشش‌های استتاری کم، دیده‌شده است که می‌تواند دید مناسبی از طراحی کلی خودرو را به ما بدهد. این طرح اولیه، بارنگ مشکی و با پوشش‌های استتاری سبک در قسمت‌های عقب و جلوی خودرو همراه شده است.

شاید یکی از مواردی که بتواند خریداران و علاقه‌مندان به این خودروی آلمانی را سر ذوق بیاورد، طراحی اسپرت تر قسمت‌های عقب و جلوی خودرو بوده که نسبت به مدل فعلی S کلاس، با زاویه‌های بیشتری همراه شده است و چهره مدرن‌تری به خود گرفته است. همچنین خودروساز آلمانی با خلاقیت خود، دستگیره‌های دربی را برای این مدل تازه‌وارد در نظر گرفته است که در هنگام استفاده نشدن توسط راننده و سرنشینان، با درب خودرو، یک‌لایه شده و پوشیده می‌شوند. البته این قابلیت در تمامی نسخه‌های S کلاس تازه‌وارد، دیده نخواهد شد.

در درون کابین، تغییرات قابل‌توجهی در نسخه تازه‌وارد اعمال‌شده است. یک سیستم چند شاخه‌ای بزرگ دیجیتال برای نمایش اطلاعات مهم و همچنین یک سیستم 12.8 اینچی سرگرمی که به‌صورت عمودی در داشبورد خودرو قرارگرفته است، در مدل جدید به چشم می‌خورند. این صفحه‌های نمایش، با آخرین نرم‌افزار موسوم به MBUX این شرکت و با فن‌آوری OLED عرضه می‌شوند. به‌علاوه، این صفحات می‌توانند بدون اینکه سرنشین خودرو از عینک‌های سه‌بعدی استفاده کند، افکت‌های سه‌بعدی را نیز به نمایش بگذارند.

در زیر این خودرو و یا بهتر است بگوییم، استخوان‌بندی مرسدس بنز S کلاس جدید نیز یک پلتفرم چرخ عقب محرک موسوم به MRA 2 است که از فیبر کربن و فیبر به‌عنوان شاکله اصلی خود، بهره می‌برد. دیگر فن‌آوری‌هایی که خودروساز آلمانی برای این خودروی تازه‌وارد خود در نظر گرفته است نیز شامل، سیستم رانندگی با توانایی‌های سطح سوم خودران، سیستم تعلیق فعال (اکتیو) و موارد دیگر است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قوای محرکه S کلاس، افشا نشده است اما گفته‌شده که نسخه برقی با باتری‌های هیبرید 48 ولتی و یک نسخه پلاگین هیبرید نیز برای این خودروی جدید، در نظر گرفته خواهند شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا