مکمل بنزین
گوناگونخبر

منصوری G500 اسپرانزا؛ گرانتر از کالینان

کوروش منصوری برای اولین بار در سال 1989 با محصولاتی همچون استون مارتین کار خود را آغاز کرد. منصوری اکنون پس از گذشت سالها تجربه گرانترین جی کلاس را معرفی می‌کند.

جی 500 جدید بدون هیچ تغییرات فنی و تنها با کیت جدید عرضه می‌شود. در واقع منصوری برای جی کلاس کابریولت برخی قطعات را تغییر داده است، اما باز هم پولی که برای به دست آوردن آن باید پرداخت کنید بیشتر از یک رولزرویس کالینان است.

صرفا جهت اطلاع باید بگوییم: آخرین نسخه از جی کلاس کابریولت قبل از آغاز رویداد خودرویی فرانکفورت 2013 عرضه شد، بنابر این آخرین دستگاه با مدل 2013 عرضه شده است.

اما چیزی که قرار است درمورد آن صحبت کنیم، اسپرانزا است. این خودروی آلمانی به دست منصوری مورد ویرایش قرار می‌گیرد؛ سپرها از فیبرکربن ساخته شده‌اند، اکنون عرض جی500 2013 0.8 اینچ بیشتر شده است؛ همچنین اجزاء دیگر همانند گلگیر، رکاب، محفظه زاپاس از فیبرکربن ساخته شده‌اند.

به کابین جی کلاس که می‌رویم، نام اسپرانزا را می‌بینیم که به‌جای ستاره سه‌ پر مرسدس بنز جا خوش کرده است. دیگر خبری از فیبرکربن یافت نمی‌شود؛ قطعات کنسول و داشبورد با چوب تزئین شده‌ و جنبه لوکس جی کلاس کابریولت را چند برابر کرده‌ است.

از طرفی دیگر رینگ های 23 اینچی به خوبی خودنمایی می‌کنند. لاستیک وردشتاین در سایز 23 اینچ و فاق 30 و پهنای 305 بر روی جی500 اسپرانزا نصب شده تا سواری خوبی به ارمغان آورد.

همانطور که در بالا به قوی محرکه اشاره شد، تنها پیشرانه این خودرو با حجم 5.5 لیتر با قدرت 382 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتن متر در اختیار قرار می‌گیرد. منصوری قیمت 516,696 دلاری را برای اولین نسخه از Mansory Mercedes-Benz G500 Cabriolet Speranza | منصوری مرسدس-بنز جی500 کابریولت اسپرانزا در نظر گرفته است. جی کلاس اسپرانزا منصوری اکنون 1850 کیلومتر کارکرده است.

تصاویر را به صورت گالری مشاهده کنید(برای بزرگ نمایی روی تصاویر کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا