مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصادف گران قیمت بوگاتی شیرون و پورشه 911 در سوئیس!

دنیای خودروها، همان‌گونه که می‌تواند با معرفی محصولات جذاب و تازه‌وارد از طرف برندهای مختلف، به حداکثر جذابیت خود برسد اما گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که بعضی از حوادث می‌توانند در بالاترین سطح خود ازنظر قیمت رخ بدهند. حادثه‌هایی که در خیلی از مواقع، متأسفانه جان بسیاری از انسان را گرفته و یا آن‌ها را با جراحت‌هایی روبرو می‌کنند.

این بار نیز یک تصادف بسیار گران‌قیمت در کشور اروپایی سوئیس بین دو خودروی نام‌آشنا و قدرتمند رخ‌داده است. یک دستگاه بوگاتی شیرون و یک پورشه 911 کابریولت، در جاده‌ای در کشور سوئیس، یک تصادف گران‌قیمتی را ایجاد کرده‌اند.

این‌گونه گفته‌شده است که شیرون و 911، پشت سر یک خودروی مرسدس بنز کلاس C، در حال حرکت بودند که خود این مرسدس بنز نیز در مسیر شلوغ این جاده گیرکرده بود و نمی‌توانست، عبور کند. راننده بوگاتی، به قسمت دیگر مسیر رفته و پای خود را بر روی پدال گاز قرارمی دهد تا بتواند سه خودروی جلوی خود را از پیش رو بردارد.

بااین‌حال، پورشه 911 نیز در حال سبقت گرفتن بوده که باعث می‌شود بوگاتی و 911 با یکدیگر برخورد کرده و به مرسدس بنز نیز آسیب بزنند. همان‌گونه که از تصاویر وجود در این مطلب برمی‌آید، برخی دیگر از خودروها نیز برای اینکه از سمت دیگر جاده به پایین جاده نروند، خود را به‌طرف دیگر جاده و جایی که سنگ‌هایی کنار جاده قرارگرفته بود رساندند و به آن برخورد کردند.

پورشه 911 در این حادثه، آسیب بیشتری را نسبت به دیگر خودروها دیده و به نظر می‌آید که به یکی از موانع بتنی کنار جاده برخورد کرده است. کاپوت این خودروی آلمانی، به سمت بالا خم‌شده و یکی از چرخ‌های جلو نیز از جای خود درآمده است.

این جاده پس‌ازاین تصادف بسته شد تا پلیس و مسئولان مربوطه بتوانند به کار خود برسند. همچنین گفته‌شده است که چیزی حدود 3.7 میلیون فرانک سوئیس (4.06 میلیون دلار)، عددی است که برای این حادثه، تخمین زده‌شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا