مکمل بنزین
خبرداخلی

نسخه متفاوت K132 در حال تست دیده شد

به تازگی تصاویری از محصول جدید ایران خودرو یعنی K132 منتشر شده که حاکی از آن بوده این خودرو در حال تست‌ در خیابان های کشور است.

تصاویری که در اختیار ما قرار گرفته نشان می‌دهد هنوز چهره واقعی این خودرو دقیقا مشخص نیست اما ایران خودرو قصد دارد تا نسخه‌ای دیگر از این خودرو را وارد بازار کند.

در این طرح جدید شاهد تغییر چرغ‌ها و برخی جزئیات طراحی هستیم و به نظر می‌رسد این طرح شاید به عنوان فیس لیفت K132 وارد بازار شود.K132 به عنوان محصول جدید ایران خودرو از موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری EC5 بهره می‌برد که می‌تواند 110 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 و گشتاور 150 نیوتن متری در دور موتور 4800 را تولید کند. این پیشرانه با گیربکس 5 سرعته دستی دارای شتاب 9.5 ثانیه بوده و هنگام ترکیب شدن با گیربکس 6 سرعته اتومات شتابی برابر 11.5 ثانیه دارد (در بهترین حالت و شرایط).

K132 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت این خودرو با گیربکس دستی معادل 6.7 لیتر و در مدل اتوماتیک معادل 7.15 لیتر به ازای کارکرد ترکیبی 100 کیلومتر خواهد بود.

هر دو نمونه دنده‌ای و اتوماتیک K132 امکاناتی مانند مالتی مدیای 7 اینچی، کروز کنترل، ترمز دیسکی چرخ‌های عقب، سیستم کنترل پایداری و سیستم TPMS را به صورت استاندارد در خود دارند.

نمونه اتوماتیک K132 هم علاوه بر امکانات پایه به صندلی برقی نیمه چرم به همراه ایربگ جانبی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سنسور نور و باران مجهز است.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا