مکمل بنزین
رپورتاژ

نوبت دهی تعمیرگاه مدیران خودرو

در حالی که در شرایط تحریم و نامناسب اقتصادی، بسیاری از شرکت های وارد کننده رسمی خودرو از برندهای مختلف، واردات و یا مونتاژ محصولاتشان را متوقف کردند، شرکت مدیران خودرو بدون هیچ توقف و وقفه ای عرضه و مونتاژ محصولات را ادامه داد و به تنظیم شرایط بازار و تعادل در فروش در بازار خودرو کمک کرد. حتی شرایطی که بعضی از شرکت ها صراحتا اعلام کردند که در ماه های آتی از ایران خارج می شوند، محصولات چری و ام وی ام مانند گذشته حضور فعال خود را در بازار ایران حفظ کرد که نشان دهنده ثبات در فعالیت و خدمات پس از فروش این شرکت است.

تعمیرگاه مدیران خودرو

مالک محترم! از شما میخواهیم پیش بروز مشکل، اقدام به پیشگیری از آن کنید. پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از هزینه های زیاد تعمیرات، اجرای سرویس دوره ای است.  خودروهای مدیران خودرو شامل برندهای ام وی ام ( MVM) و چری ( Chery ) در صورت نیاز به خدمات تعمیرگاهی، تعمیرگاه گرید A و بهترین تعمیرگاه مدیران خودرو برای ارائه خدمت به شما آماده است. می توانید از طریق لینک زیر، اقدام به رزرو نوبت به صورت اینترنتی کنید.

رزرو اینترنتی تعمیرگاه مدیران خودرو:

نوبت دهی تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو

نوبت دهی تعمیرگاه

تعمیرگاه مجاز مدیران خودرو

افراد گوناگون به صورت متفرقه و پراکنده اقدام به تعمیر محصولات چری و ام وی ام می کنند که این کار برای مالکین محترم تبعات بدی در پی خواهد داشت. حتما به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنید. کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی ها نیز با هم متفاوت است. در انتخاب نمایندگی نیز دقت کنید. بهترین تعمیرگاه مدیران خودرو طی چندین سال متمادی ” کد 193 اتوخسروانی ” بوده است که در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر وارد این نمایندگی برتر شوید و از امکانات جانبی و تخصصی این نمایندگی بهره مند شوید:

فروش اقساطی مدیران خودرو

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدمات دهی خسروانی خوبه، ولی حیف که نمایندگی یه شرکتی به نام مدیران خودرو هستش!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا