مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین قیمت یخچال ساید بای ساید دوو زیر قیمت بازار

یخچال دوو ساخت کجاست

یکی از محصولات پرطرفدار در بازار ایران یخچال دوو است. شرکت دوو با توجه به سلایق و نیازهای خانواده‌های مختلف انواع یخچال را تولید می‌کند که می‌توان به یخچال ساید باید ساید دوو، یخچال دوقلو دوو، یخچال کمبی دوو و … اشاره کرد. قیمت این محصولات متفاوت بوده و  قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در مدل‎های مختلف بالاتر از سایر تولیدات این برند است.

دوو یک برند کره‌ای است که در سال 1971 فعالیت خود را در شهر سئول آغاز کرد. امروزه برند دوو علاوه بر کره جنوبی در بسیاری از کشورهای جهان چون لهستان، اسپانیا، چین، ویتنام و … کارخانه‌های متعددی دارد. این کارخانه‌ها محصولات دوو را زیر نظر متخصصین کره‌ای شرکت اصلی دوو تولید و به بازار فروش عرضه می‌کنند.

در هنگام خرید یخچال فریزر دوو از سوالاتی که بسیاری از افراد با آن رو به رو می‌شوند این است که یخچال دوو ساخت کجاست؟ یخچال دوو خوبه؟ در ادامه به جواب این سوالات پرداخته‎ایم.

همانطور که می‎دانید یخچال فریزر دوو جزو لوازم سنگین است که نمی‎توان از یک کشور به کشوری دیگر انتقال داد به همین جهت در کارخانه و در زیرمجموعه‌هایی شرکت اصلی در ایران و در سایر کشورهای تولید می‌شود.

یخچال‌های دوو در ایران توسط گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی طراحی و به بازار فروش عرضه می‌شوند.

در مورد کیفیت و خوب بودن یخچال‎های دوو باید گفت که شرکت انتخاب الکترونیک یکی از شرکت‎های قدیمی در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی است. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت که مجهز به فناوری‌های روز هستند تواسته است جوایز و استانداردهای بی‎شماری را کسب کند.

طبق نظر سنجی‌هایی که انجام شده است حدود 90 درصد از مصرف کنندگان یخچال فریزرهای دوو رضایت کامل را داشته‌اند و همین موضوع نیز نشان دهنده‌ی کیفیت یخچال‌های دوو است. در نهایت اگر به دنبال کارایی و کیفیت هستید یخچال‎های دوو انتخاب خوبی برای شما هستند.

در هنگام خرید انواع یخچال فریزر دوو حتما نیاز و توان مالی خود را بسنیجد و بدانید که یخچال دوو چند فوت است تا دستگاهی را انتخاب کنید که ظرفیت مناسبی برای شما داشته باشد. اگر به یخساز احتیاج دارید به سراغ خرید یخچال دوو یخساز بروید در غیر این صورت هزینه‌ی اضافی بابت امکاناتی پرداخت خواهید کرد که به آنها نیازی ندارید.

برای مثال اگر قصد خرید ساید بای ساید دوو مدل  D2S-3033Sرا دارید با خود بپرسید که ساید بای ساید دوو مدل ۳۰۳۳ چند فوت است؟ امکانات دستگاه چیست؟ و با مشخصات فنی دستگاه آشنا شوید تا انتخابی درست داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی سل اطلاعات کاملی از مشخصات فنی مدل‎های مختلف یخچال فریزر دوو برای کمک به انتخاب درست خریداران درج شده است.

در حالت کلی می‌توان قیمت این دسته از تولیدات برند دوو را در سطح متوسط و رو به بالا ارزیابی کرد. قیمت یخچال ساید بای ساید، قیمت یخچال فریزر دوو ، قیمت یخچال فریزر بالا پایین دوو و … به عواملی چون نوع مدل، میزان ظرفیت، رنگ بندی بدنه و امکانات دستگاه بستگی دارد.

قیمت محصولات دوو با توجه به ظرافت در طراحی و ساخت، کیفیت بالا و همچنین خدمات پس از فروشی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب بوده و ارزش خرید را دارند.

نمایندگی یخچال دوو

نمایندگی یخچال دوو و سایر محصولات آن در ایران شرکت معتبر انتخاب است که وظیفه‌ی تضمین گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات دوو را به همراه دارد. شما با خرید یخچال‌های دوو علاوه بر برخورداری از کالای با کیفیت از خدمات پس از فروش عالی و تعمیرات قوی نیز برخوردار خواهید شد.

قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در فروشگاه سل

قیمت ساید بای ساید دوو همانند قیمت یخچال ساید برندهای دیگر چون قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن و … در فروشگاه‎های مختلف با تفاوت قیمت همراه است. برای مثال ممکن است قیمت یخچال ساید دوو مدل ۲۹۱۵ در فروشگاهی با فروشگاه دیگر متفاوت باشد.

اگر شما به دنبال بهترین قیمت بازار هستید حتما به فروش سل سر بزنید. برخی از افراد معتقد هستند که قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در بانه از همه جا بهتر است اما این نکته را فراموش نکنید که اکثر کالاهای بانه فیک بوده و بسیاری از افراد با پرداخت مبالغ بالا برای اجناس تقلبی سرشان کلاه رفته است در نتیجه هیچ تضمینی برای کیفیت و اصل بودن محصولات بانه‌ای وجود ندارد.

در فروشگاه سل قیمت مدل‌های مختلف یخچال دوو ساید چون قیمت یخچال ساید بای ساید دوو ۲۹ فوت، قیمت روز یخچال ساید بای ساید دوو 30 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو 36 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو 32 فوت و سایر مدل‌ها همراه با تصاویر ظاهری درج شده است. سل در راستای مشتری مداری سعی کرده است تا قیمت محصولاتی که به فروش می‌رساند بهترین قیمت بازار باشد و کاملا اصل هستند.

فروش اقساطی ساید بای ساید دوو

به دلیل شرایط مالی نامطلوب یا به دلایل دیگری برخی از خانواده‎ها توان مالی کافی برای خرید اقساطی یخچال دوو ساید بای ساید را ندارند از این رو به دنبال خرید اقساطی این محصول هستند. فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که در زمینه‌ی فروش اقساطی محصولات دوو فعالیت دارند یکی از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه فروشگاه اینترنتی سل است.

خرید یخچال ساید بای ساید دوو نقدی و اقساطی در فروشگاه سل

سل خدمات ارزشمندی را به خریداران خود ارائه می‌دهد یکی از این خدمات امکان خرید نقدی و اقساطی ساید دوو است. شما عزیزان در صورت داشتن توان مالی می‌توانید این محصولات را به صورت نقدی خریداری کنید در غیر این صورت امکان خرید مدل‎های مختلف به صورت اقساطی وجود دارد.

سل در راستای کمک به وضعیت زندگی خانواده‎ها و کسانی که توان مالی خوبی برای خرید ساید دوو ندارند در زمینه‌ی فروش اقساطی ساید بای ساید دوو نیز فعالیت دارد. تنوع محصولات اقساطی دوو بالا است و همین موضوع به همراه متنوع بودن شرایط فروش اقساطی محصولات دوو از جمله خرید بدون ضامن، خرید با سفته و … امکان انتخاب محصول دلخواه و شرایط اقساطی را متناسب با نیاز و شرایط افراد مختلف فراهم می‌کند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات دوو می‎توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا