مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا از ویژگی‌های مدل جدید توندرا رونمایی کرد

پیش از رونمایی از خودرو جدید تویوتا توندرا ۲۰۲۲، شاهد تصاویر لو رفته از این کامیون در اینترنت بودیم که البته پس از آن تویوتا به سرعت تیزر رسمی را منتشر کرد، این خودروساز ژاپنی در حال آماده‌سازی به منظور پرده برداشتن از خودروی جدیدش در ماه‌های پیش رو است و تصمیم دارد تا آن زمان، با ارائه جزئیات کوچک از کامیون هم‌چنان هیجان را حفظ کرده و مخاطبان را کنجکاو کند.

تا به حال تویوتا از موتور جدید iForce Max (i-Force عنوانی است که به موتور قدرتمند تویوتا V8 اطلاق شده، این موتور به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، از تکنولوژی VVTIاستفاده می‌کند)، یک صفحه نمایش لمسی جدید و سایر ویژگی‌های داخلی مانند: صندلی‌های قرمز، سقف پانوراما و شیشه عقب کشویی را به نمایش گذاشته‌‌. هنوز چهار تیزر دیگر تا رونمایی کامل از این کامیون باقی مانده و یکی از این چهار تیزر به تازگی منتشر شده‌است، در این تیزر از کابینی رونمایی می‌شود که تمرکز بیشتری بر تکنولوژی‌های جدید داشته و یکی از پرجزئیات‌ترین تیزرهاییست که تا به حال منتشر شده.

تویوتا در یک بیانیه مطبوعاتی می‌گوید:”با توجه به اینکه توندرا ۲۰۲۲، میزبان ویژگی‌های جدید و نوآورانه است و تغییرات داخلی خارق العاده‌ای در آن ایجاد شده، در اینجا تنها می‌توان نگاهی اجمالی به برخی از ویژگی‌های این اتومبیل جدید داشت، پاییز امسال، وقتی اتومبیل به طور کامل راه اندازی شود، خبرهای بیشتری در راه خواهد بود.”

این تیزر بر سه عنصر داخلی متمرکز بود: صندلی‌های TRD pro، حالت‌های رانندگی و وجود یک شارژر بی‌سیم. تویوتا صندلی‌های چرمی یاد شده را در تیزر قبلی نشان‌ داده بود، اما این اولین نشانه برای ماست که این رنگ روشن و براق احتمالا تنها بر روی تریم TRD pro دیده شود. سپس تیزر تبلیغاتی یک دکمه کنترل را نشان می‌دهد که با دکمه‌های دیگری که به منظور کنترل حالات مختلف کامیون تعبیه شده‌اند احاطه شده. با توجه به آنچه در تیزر می‌بینیم، رانندگان می‌توانند حالت بکسل/قرار دادن بار در قسمت عقب کامیون را با استفاده از یکی از دکمه‌ها انتخاب کنند.

دکمه چرخان احتمالا به تنظیمات رانندگی با انتقال قدرت موتور به چهارچرخ/دو چرخ عقب مربوط باشد. در انتها، توندرا به یک شارژر بی‌سیم مجهز شده که اولین‌بار است در این مدل دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا