مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

ویدئو پشت صحنه تعقیب آفرود جیمز باند، با نقش آفرینی دو رنجروور اسپورت SVR!

فیلم سینمایی جدید جمیز باند، No Time To Die، هشتم اکتبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. در آستانه اکران فیلم، شرکت لندرور پشت صحنه‌هایی از رنجروور اسپرت SVR، که در سراسر فیلم از آن استفاده شده، منتشر کرده است.

یکی از این دو رنجروور، یک SVR  به رنگ خاکستری Eiger، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی Narvik Black و Carbon Park اختیاری دارد. این خودروها همچنین به کاپوت فیبر کربنی SUV مجهز شده که همرنگ بدنه است، هر دو خودرو به عنوان ماشین‌های مناسب تعقیب و گریز خارج جاده‌ای انتخاب شده اند.

لی موریسون، هماهنگ‌ کننده تیم بدلکاری در بیانیه‌ای این‌طور می‌گوید: “من واقعا برای فیلم برداری سکانس تعقیب و گریز خارج جاده‌ای هیجان زده بودم، این سکانس در یک محیط واقعا چالش برانگیز فیلم برداری ‌شد و Range Rover Sport SVR بهترین انتخاب ممکن برای این قسمت از داستان بود.”

وی در ادامه افزود: “ما همه چیز را به طور رئال (و نه در استودیو و به کمک پرده‌های سبز) فیلم برداری می‌کنیم، به همین خاطر در این سکانس از تمام توان خود استفاده کرده‌ ایم تا آن را به یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات فیلم را برای بیننده‌ها تبدیل کنیم.”

در طول تعقیب و گریز، جیمز باند در حالی که تویوتا لندکروز پرادو خود را می‌راند، توسط دو SVR تعقیب می‌شود. در یک صحنه، یکی از SVRها، از جاده منحرف می‌شود، به یک پشته خاکی برخورد کرده و در نهایت چپ می‌کند. شرکت لندرور خاطر نشان می‌کند که در رنجروورهای اسپورت SVR استفاده شده در فیلم، از همان سیستم تعلیق مدل تولید شده استفاده شده. تعداد زیادی از خودروهای دیگر در فیلم جدید جیمز باند نشان داده شده است.

این خودروها شامل استون مارتین Valhalla، Land Rover Defender، Aston Martin DBS Superleggra، Aston Martin DB5، و یک V8 Vantage اصل می‌شوند.

 

باهم این پشت صحنه را ببینیم:

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا