مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرشرایط فروش

اقدامات بسیار عجیب خودروسازی‌فردا در طرح‌های فروش SX5!

هفته گذشته و در ششم مهرماه سال جاری بود که پایگاه خبری چرخان خبری تحت عنوان شرایط فروش خودرو SX5 توسط خودروسازی فردا را منتشر نمود. خبری که منبع آن، در واقع همان سایت رسمی شرکت خودروسازی فردا به نشانی www.fardaco.com بود. اما متأسفانه بعد از انتشار خبر مذکور، روابط عمومی این شرکت در تماسی با سایت چرخان، از لغو آن، خبر داد!

تصویر شرایط فروش منتشره توسط خودروسازی فردا و در عین حال، تکذیب شده!

همان‌طور که مشاهده کردید، شرکت خودروسازی فردا تصویر منتشر شده سایت رسمی خود را را تکذیب کرد!

اما اکنون

اکنون که در چهاردهم مهرماه 1400 قرار داریم، شرکت خودروسازی فردا طی روزهای گذشته در سایت رسمی خود، از شرایط فروش جدید پرده برداشت. این شرایط فروش که به تازگی منتشر گردیده، به صورت اقساطی بوده و مشتریان می‌توانند طی 24 قسط، SX5 را خریداری کنند.

قیمت خودرو 749 میلیون تومان بوده که مشتریان در ابتدا باید 30 درصد قیمت کل و سپس در دو مرحله و در هر مرحله 10 درصد را پرداخت نمایند. همان‌طور که گفته شد، 50 درصد مابقی قیمت خودرو به صورت 24 قسط داده میشود. البته لازم به ذکر است که مبلغ هر قسط هم حدود 13 میلیون تومان است. زمان تحویل نیز 90 روز ذکر گردیده و سود مشارکت نیز در حدود 18 درصد است.

اما سخن ما در مبحث دیگریست. همان‌طور که گفته شد، شرکت خودروسازی فردا طی تماسی با سایت چرخان، از تکذیب شرایط فروش منتشر شده و تخفیف اشاره گردیده در آن خبر داد! اما هم‌اکنون برخی نمایندگی های این شرکت در آگهی‌هایی، حتی تخفیف بیشتری هم درصورت خرید نقدی به مشتریان می‌دهند! خبر 50 میلیون تومان تخفیف ما را تکذیب کرده و اکنون خودشان بیش از 60 میلیون و هشتصد هزار تومان تخفیف می‌دهند. معلوم نیست پشت این اقدامات و تکذیب‌ها چه مسائلی در میان است؛ خودرویی که طرفداری حتی در سطح متوسط هم، بواسطه نداشتن پیشرانه قدرتمند، امکانات خوب، نمایندگی مطمئن و… ندارد؛ این‌طور مسائل حاشیه‌ای برایش بسیار عجیب است!

معرفی کوتاه فردا SX5

فردا SX5 دارای یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بوده که با اتصال به گیربکس 5 سرعته CVT، توانایی تولید 123 اسب بخار، قدرت و 151 نیوتن متر، گشتاور را دارد. لازم به ذکر بوده که پیشرانه ۱٫۶ لیتری این خودرو از نوع ۴A92 میتسوبیشی بوده و دارای فناوری MIVEC است.

امکانات فردا SX5:

• سانروف دو حالته بازشو
• سیستم فرمان کمکی برقی
• چراغ روشنایی روز (دی لایت)
• سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو
• مانیتور لمسی همراه با دوربین دید عقب
• تنظیم برقی زوایای آینه‌های بغل
• سامانه کنترل پایداری به همراه سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
• سنسور نور
• دو ایربگ راننده و سرنشین
• سیستم نمایش دهنده فشار باد تایرها (TPMS)
• سیستم کروز کنترل

فردا SX5 با طول کلی ۴۵۱۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۱۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌متری ساخته شده است. وزن خودرو نیز ۱۳۴۰ کیلوگرم اعلام گردیده است.

لازم به ذکر است که در جدیدترین سری تحویلی فردا اس ایکس5، این خودرو تغییراتی از جمله جایگزینی و نصب رینگ‌های هایما S7 توربو و هم‌چنین نصب سیستم استارت دکمه‌ای را داشته است.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید با کلیک برروی لینک زیر، از وضعیت فردا یا همان دانگ فنگ SX5 باخبر شوید:

فردا SX5، خودرویی که نیامده محکوم به شکست است!

والسلام…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برین بخرین. نه تو بازار کسی اینو میخره نه برای مصرف موتور و آپشن خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا