مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW جدید، در حال آزمایش و در نزدیکی نوربرگ رینگ دیده شد

شاسی بلند BMW به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد، اما طراحی خارج این خودرو به زودی تغییر خواهد کرد. خودروساز آلمانی، به مناسبت رسیدن به میانه چرخه زندگی X7، تغییرات ملایمی درظاهر آن ایجاد می‌کند که احتمالا شامل تغییرات اساسی در نمای جلوی این خودرو می‌شود. آخرین دسته از عکس‌هایی که توسط جاسوس‌ها، گرفته شده، این شاسی بلند را در حال بازگشت به تاسیسات آزمایشی کمپانی نشان می‌دهد. قسمت جلو و عقب خودرو کماکان پوشانده شده‌اند اما چراغ‌های جلو جدید را می‌توان تشخیص داد.

در عکس‌های جاسوسی قبلی نیز طراحی جلو جدید تا حدی قابل مشاهده بود و به نظر می‌رسید که چراغ‌های جلو دو تکه هستند، در عکس‌های جدید، چراغ‌های جلو به طور محسوسی پایین‌تر از قبل نصب شده‌اند. جلوپنجره برجسته BMW، بدون تغییر به نظر می‌رسد، البته لازم است بهتر بررسی شود.

بقیه قسمت‌های جلو خودرو با استتارها پوشانده شده‌اند و چندان واضح نیستند، پس تنها می‌توان حدس زد که چه تغییراتی متوجه آن شده. قسمت عقب هم به علت استتارها کماکان مشخص نیست، البته به نظر نمی‌رسد این استتارها تغییرات چندان بزرگی را مخفی کرده باشند.

فیس لیفت‌‌هایی که در میانه دوره تولید یک خودرو انجام می‌شوند به ندرت پیشرانه را هدف می‌گیرند، اما در این مورد خاص، شایعاتی مبنی بر تغییر پیشرانه به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که بی ام و احتمالا چندین چیز را تغییر داده و M50d کواد توربو دیزلی را با M45e پلاگین هیبریدی جایگزین کرده باشد. با این حال، این خبر تنها در حد شایعه بوده و BMW هنوز چیزی را تایید نکرده است. بقیه قسمت‌های سیستم پیشرانه می‌توانند تغییرات جزئی‌ای متحمل شوند و افزایش بازده و قدرت را به ارمغان بیاورند یا آنکه بدون تغییر باقی بمانند.

هنوز مشخص نیست که این تغییر در استایل X7 تا چه اندازه به بقیه خط تولید بی ام و نفوذ کند و خودروهای دیگر را تحت تاثیر قرار دهد، اما می‌دانیم که نباید انتظار داشته باشیم این طراحی چراغ‌های جلو دو تکه، به خودروهای دیگر این برند سرایت کنند. گمانه زنی‌هایی مبنی بر تصمیم BMW برای اصلاح تمامی شاسی بلند‌های این شرکت وجود دارد، اما طراحی دو تکه چراغ‌های جلو دور از ذهن به نظر می‌رسد. پیش بینی می‌شود که این طراحی در عوض به سری 7 و i7 منتقل شود تا نوع متفاوتی از انسجام در خط تولیدهای این شرکت را ایجاد کند. انتظار می‌رود نسخه فیس لیفت X7 به زودی رونمایی شود، چرا که فروش آن قرار است از سه ماهه دوم سال آینده شروع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا