مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت پراید 111 در بازار در چه وضعیتی است؟

اگر در هفته‌های اخیر قیمت خودرو در بازار را پیگیری کرده باشید قطعا شنیدن خبر پراید 40 تا 45 میلیون تومان برایتان شوکه کننده بوده و حتی بعضا تناقض‌هایی را در عمل مشاهده کرده‌اید که اگر پراید به این قیمت رسیده پس چگونه به راحتی می‌توان پرایدهایی را در بازار پیدا کرد که با حوالی قیمت 35 میلیون تومان خرید کرد؟ مساله اینجاست که همه چیز زیر سر پراید 111 و قیمت آن است نه در مدل‌های دیگر!

به گزارش چرخان، در حالیکه سایپا سال گذشته و در مهر ماه اعلام نمود که خط تولید پراید 111 در سایپا کاشان متوقف شده و از این به بعد تولیدی در این مدل نخواهد، داشت عملا استارت افزایش قیمت این خودرو جوان پسند زده شد و بسیاری از افراد که به دلیل ویژگی‌های ظاهری بهتر این خودرو به دنبال خرید آن بودند که فاصله حدود یک میلیون تومانی را در بازار بین مدل‌های 131 و 132 و پراید 111 ایجاد کرد و عملا به گل سرسبد خانواده پراید تبدیل نمود.

خودرو قیمت پراید 111این اتفاق در حالی بود که با متلاطم شدن بازار خودرو عملا پیش فروش‌های گروه خودروسازی سایپا نیز برای این خودرو آغاز شد و در کمال تعجب، در حالیکه تحویل خودروهای پیش فروش شده در آن زمان با مشکل تحویل مواجه شده بود این اقدام منجر افزایش موارد متعهد شده شرکت شده و تولید اندک این خودروسازی نیز پاسخگوی تقاضای بسیار بالای این خودرو نبود و وضعیت گرانی‌های منتهی به نوروز 97 را ایجاد کرد و پس از آن نه تنها این وضعیت بهبود نیافت بلکه به طرز قابل توجهی به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور به یک مشکل بزرگتر تبدیل شد!

قیمت پراید 111 در حالی روزانه افزایش می‌یافت که بسیاری از کارشناسان از این موضوع ابراز نگرانی می‌کردند و از سوی دیگر گزارشات موسسه استاندارد نشان می‌داد که علیرغم بی کیفیت بودن کل خانواده پراید، پراید 111 بدترین محصول در سبد محصولات خانواده پراید گروه خودروسازی سایپاست!

قیمت پراید 111 به اعداد موهوم 45 میلیون تومان رسید که همه می‌دانستند معامله‌ای در این قیمت صورت نمی‌گیرد و به زودی شاهد کاهش قیمت در بازار خواهیم بود که همین اتفاق رخ داد و در حال حاضر با قیمت‌هایی در حدود 35 تا 38 میلیون تومان می‌توان یک دستگاه از این خودرو را به راحتی خریداری کرد که بازه قیمتی به دلیل تفاوت در رنگ و آپشن‌های موجود در هر خودرو است!

البته گفتنی است که در حال حاضر اکثر معاملات در حدود قیمت 35 تا 36 میلیون تومان انجام می‌شود و قیمت‌های بالاتر یا با مشکل عدم تقاضا روبرو هستند و یا اینکه اگر بنا بر دلایلی دارای امکانات بیشتر بوده و جذابیت خاصی برای خریدار داشته باشند با تقاضا و به تبع آن با معامله کمتری روبرو هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا