مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

شرکت بزرگ بولزوان وارد ایران شد!

شب گذشته و در مراسمی که در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم جانبی خودرو در جهان، حضور رسمی خودش در بازار ایران را اعلام کرد.

در ابتدای این مراسم، اشرهان، مدیرعامل بخش فروش خاورمیانه بولزوان بر روی صحنه آمد و گفت: ما برترین تولید کننده محصولات مراقبت خودرو در کره هستیم. علاوه بر این ما با بالاترین توان در آمریکا، آمریکای جنوبی و چین می‌کوشیم تا بیشترین سهم بازار را کسب کنیم. حتما با بالاترین توان از بولزوان ایران حمایت می‌کنیم تا به بهترین فروش در این کشور زیبا برسیم.

BULLSONE6

ما کلیه رنج‌های مراقبتی خودمان را تولید می‌کنیم. شما به عملکرد واقعی محصولات بولزوان اعتقاد پیدا خواهید کرد و زمانی اعتقاد واقعی را می‌یابید که کارخانه ما را در کره ببینید. از طرف خودم، حسام توسلی و اندی چوی از حضور شما سپاسگزاری می‌کنم.

پس از آن نوبت به اندی چوی، مدیرعامل BOC‌ کره رسید و وی گفت: شرکت BOC شریک راهکار در ایران است. ما پروژه‌های زیادی را در ایران داریم، امروز پروژه بولزوان را در ایران شروع کردیم و قصد ادامه آن را داریم. انقدر به این برند اطمینان دارم که می‌تواند با برندهای بزرگ چون سوناکس و فرمول وان رقابت داشته باشد چون نتیجه‌اش را در مارکت‌های دیگر دیده‌ایم. امیدوارم که موفقیت‌های این شرکت را به‌زودی ببینیم زیرا همه ما می‌توانیم از این بیزینس منفعت ببریم. بدون همکاری و همیاری شما امکان رسیدن به موفقیت وجود ندارد و نیازمند آن هستیم. ما بهترین حمایت و بهترین محصولات را داریم و شما می‌توانید به آن اعتماد کنید.

BULLSONE7

پس از وی، حسام توسلی، رییس هیات مدیره رامان کار پیشرو بر روی صحنه آمد و سخنانش را این گونه آغاز کرد: شرکت BOC یک شرکت کره‌ای است که کار بازاریابی انجام می‌دهد و ۵ گروه کالایی را با ایران کار می‌کند. از آن‌جایی که کیفیت بولزوان هم پایه برندهای اروپایی بود،‌ مدت زیادی طول کشید تا وارد ایران شود. همکاری مشترک باعث شده تا همه کارها با هماهنگی شرکت مادر انجام شود.

BULLSONE8

حال در ادامه تاریخچه دقیق‌تری از شرکت بولزوان و فعالیت‌های آن را می‌خوانید.

تاریخچه بولزوان

بولزوان با غلبه بر چالش‌های فراوان و کشف بازارهای نوین در صنعت فرآورده‌های مراقبتی خودرو توانسته به بازارهای رقابتی دنیا نفوذ کرده و جایگاه خود را در کنار صنایع بازرگانی درجه اول دنیا تثبیت نماید.

بولزوان در طراحی و تولید محصولات خود علاوه بر کیفیت بالای محصول به مقوله سازگاری با محیط زیست توجه خاصی داشته، به صورتی که کلیه محصولات بولزوان سازگار با محیط زیست بوده و کمترین اثر مخربی بر محیط زیست ندارند. بولزوان با تکیه بر شیوه‌های نوین و خلاقانه بازاریابی توانسته قلب و ذهن مشتریان را با خود همراه سازد.

بولزوان قلب بازار جهانی را هدف گرفته و به سرعت در این مسیر پیش می‌رود. بولزوان در نظر دارد تا مفاهیم جدیدی را در بازار جهانی محصولات نگهداری خودرو خلق کند.

در سال ۱۹۹۷ بعد از ۳سال بررسی و تحلیل بازار و سال ها تحقیق و توسعه، کمپانی OXY تمیز کننده سیستم سوخت خودرو با نام Bullsone Shot با تکنولوژی انحصاری خود را وارد بازار نمود. سرمایه‌گذاری اولیه‌ای در حدود ۲۷ میلیون دلار برای این منظور انجام گرفت. در سال ۲۰۰۱ بخش محصولات مراقبتی خودروی این کمپانی به عنوان یک نهاد مجزا و با نام کمپانی بولزوان آغاز به کار نمود و به صورت هم‌زمان محصول پوشش دهنده موتور با نام بولز پاور با همکاری انستیتو تحقیقات و تکنولوژی رسمی کره تولید نمود.این محصول دارای گواهینامه قبت اختراع است. از آن پس بولزوان خود را به عنوان یکی از کمپانی‌های درجه یک تولیدات محصولات مراقبتی خودرو بر پایه تکنولوژی‌های به روز، به دنیا معرفی نمود.

کمپانی مادر برند بولزوان تحت عنوان شرکت سهامی خاص OXY در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. فعالیت این کمپانی در زمینه تولیدات لوازم خانگی بود و برند OXY-CLEAN را تحت پوششش خود داشت. در مدت زمان کوتاهی این کمپانی توانست به موفقیت چشم گیری در این زمینه دست یابد و در رده پیشگامان عرصه محصولات لوازم خانگی قرار گیرد. کمپانی OXY به دنبال فرصت های جدید سرمایه گذاری، صنعت خدمات پس از فروش وسایل نقلیه را بازار مناسبی برای سرمایه گذاری تشخیص داد و از سال ۱۹۹۶ تجارت محصولات مراقبتی خود را آغاز نمود و توانست از رقیب اصلی خود  Sanga&Cham پیشی بگیرد. محصولات این کمپانی بعد ها با برند BULLSONE به دنیا معرفی شد.

بولزوان همزمان با توسعه خود در کنار کمپانی‌های تراز اول دنیا تخقیقات خود را در زمینه تکنولوژی سبز سازگار با طبیعت آغاز نمود و به عنوان اولین کمپانی در این صنعت اثر این محصول را در کاهش دی اکسید کربن دود اگزوز وسایل نقلیه به اثبات رساند. بولزوان در ماه آوریل سال ۲۰۱۲ گواهینامه وزارت علوم اقتصادی را به عنوان تجارت سبز پس از ارزیابی انستیتو تکنولوژِی انرژی و برنامه ریزی کره (KETEP) و انستیتو پیشرفت تکنولوژی کره (KIAT) دریافت کرد.

تاریخچه رامان کار پیشرو:

شرکت رامان کار پیشرو با توجه به نیاز بازار و توجه و نگاه  ویژه و جدید مشتریان به مراقیت از خودرو و نیز عدم وجود کالای با کیفیت در بازار، همچنین به روز شدن و ورود خودروهای لوکس در بازار ایران اقدام به واردات و توزیع محصولات بولزوان از سال 94 نموده است.

در این خصوص با حمایت شرکت تجاری کره ای و فعالیت های ویژه بازاریابی اعم از شزکت در نمایشگاههای مرتبط ، شبکه های اینترنتی مجازی و برگزاری رویدادها و سایر موارد تبلیغاتی توانسته در مدت زمان کوتاهی بولزوان را به عنوان برندی معتبر معرفی نماید.

گروه محصولات بولزوان به پنج دسته تقسیم می‌شوند

دسته اول: محصولات مراقبت از موتور

این گروه شامل تمیزکننده های کل سیستم سوخت مخصوص موتورهای بنزینی و موتورهای دیزلی است که پاک کننده رسوبات مضر سیستم سوخت رسانی واحتراق موتور و محافظ کامل سیستم سوخت می باشد، همچنین شامل محصولات بهبود دهنده کل سیستم سوخت مخصوص موتورهای  بنزینی و دیزلی می باشد که با ایجاد یک لایه محافظتی قوی روی دیواره داخلی پیستون و سیلندر از فرایند اکسیداسیون و زنگ زدن قطعات داخل موتور جلوگیری و سبب افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت و گاز اگزوز خواهد شد.

این گروه همچنین شامل محصولات متفرقه ای که پاک کننده سطوح خارجی موتور، تمیز کننده سیستم ورودی، موتور شوی و روان کننده هستند.

محصولات شاخص این گروه به شرح ذیل است:

Bullsoneshot محلول شست و شوی کل سیستم سوخت رسانی برای خودروهای بنزینی و دیزلی و پاک کننده رسوبات مضر داخل موتور اتومبیل است، که با دارا بودن معتبرترین گواهینامه‌های بین المللی مثل TUV توانسته بالاترین سهم بازار را در این خصوص کسب نمایند.

Bullspower محافظ و پوشش دهنده موتور که با ایجاد لایه محافظتی داخلی موتور با فرمولاسیون خاص و با استفاده از فناوری AOMC (ترکیب پیشرفته آلی مولیبدنی) روی جدار داخلی موتور و قطعات آن می‌چسبد و باعث ترمیم ترک‌های ریز روی جدار داخلی قطعات فرسوده موتور می‌شود، که با دارا بودن معتبرترین گواهینامه‌های بین المللی مثل TUV توانسته بالاترین سهم بازار را در این خصوص کسب نمایند.

دسته دوم: محصولات مراقبت از بدنه

شامل محصولات محافظت کننده لاستیک، شوینده‌های بدنه و سطوح داخلی اتومبیل، تمیزکننده‌های چند منظوره، براق کننده سطوح داخلی و … به شرح ذیل هستند:

محافظ و تمیز کننده و براق کننده‌های لاستیک، شامپو و واکس دو کاره مخصوص خودروهای سفید و رنگی، شامپو و فوم شستشوی اتومبیل، واکس نانو، واکس مایع، واکس ممتاز کارنابا، پولیش سطحی بدنه، تمیز کننده چند منظوره، پاک کننده شیشه 3 منظوره، تمیز کننده و براق کننده سطوح داخلی، تمیز کننده چرم، لوسیون مخصوص چرم، تمیز کننده و لوسیون مخصوص چرم.

یکی از محصولات شاخص این گروه Tier Shield است که با ایجاد یک لایه محافظ درخشان از آلودگی لاستیک جلوگیری می‌نماید. این محصول در برابر برف و باران مقاوم بوده، 30 روز ماندگاری داشته و تا 10 مرتبه شستشولایه محافظتی باقی می‌ماند.

محصول شاخص دیگر این گروه تمیزکننده‌های کریستال (Crystal Cleanser) است که پاک کننده کامل زنگ‌زدگی، آلودگی و گل و لای ضمن حفاظت از لایه پوششی کریستال بدنه بوده و استفاده از آن آسان است.

همچنین واکس پوشش دهنده کریستال (Crystal Coat) که از طریق هموارسازی سطوح رنگ شده از چسبندگی و نفوذ آلودگی‌ها ممانعت می‌نماید. همچنین باعث درخشندگی رنگ خودرو می‌شود.

دسته سوم: محصولات مراقبت از شیشه

محصولات این گروه شامل:

اسپری دافع باران، دافع باران اکستریم، مایع شیشه شوی ضد باران، تمیز کننده و دافع باران 2 کاره، پاک کننده قوی شیشه، اسپری ضد بخار، اسپری ضد یخ، اسپری زنجیر چرخ فوری است.

شاخص‌ترین محصول این رده Rain Ok Speed و Extreme Rain Ok است که با ایجاد یک لایه دفع کننده آب و باران بر روی سطوح  شیشه‌ای و آینه‌ها سبب افزایش وضوح و دید کامل در رانندگی می‌گردد.

دسته چهارم: خوشبو کننده‌ها

این گروه از بهترین رایحه‌های فرانسوی تهیه شده که به دلیل دارا بودن رایحه منحصر به فرد و جذاب و به علت دارا بودن تنوع رایحه‌ها و استفاده از دیزاین‌های شکیل توانایی راضی نمودن سلیقه گروه‌های مختلف از مشتریان را داراست.

این دسته از محصولات شامل گیره‌های خوشبو کننده دریچه هوا، خوش بو کننده‌های ایستاده، خوشبو کننده‌های Vogue، ضدعفونی کننده‌های سیستم تهویه، اسپری‌های خوشبو کننده است.

ضدعفونی کننده Saladdin به عنوان یکی از محصولات شاخص این گروه عرضه می‌گردد که با دارا بودن خاصیت ضد باکتریایی و با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف ایران قابلیت بر طرف نمودن قارچ‌ها میکروب‌ها و بوی نامطبوع از تمامی قسمت‌های سیستم تهویه مطبوع خودرو را داراست که دارای 3 رایحه جنگل، بدون بو و نعنا است.

محصول شاخص دیگر این دسته و رایحه ممتاز متعلق به خوشبو کننده‌های Grass ‘l Esteral و  Grass Valentine است که رایحه اصلی آن‌ها از گل‌های طبیعی رز و سنبل کوهستان های Grass گرفته شده است.

دسته پنجم: محصولات جانبی

این گروه شامل آینه‌های عریض بولزوان، فیلتر پرمیوم دریچه‌های هوا، تیغه‌های برف پاک کن ترکیبی است.

محصول شاخص این گروه آینه‌های عریض بولزوان است که اولین آینه جانبی خودرو در جهان با تکنولوژی PMF (تکنولوژی چند کانونی پیشرفته) است.

حذف پدیده تابیدگی اجسام در آینه و تامین دید واضح‌تر و سریع تر با تکنولوژی انحصاری شبکه کروی چند کانونی بولزوان امکان پذیر است.

حذف نقاط کور، کاهش عارضه درخشش نا مطلوب چراغ  خودرو، دید وسیع برای پارک کردن  و… از مزایای این آینه‌هاست.

 حق انحصاری اختراع ثبت شده این تکنولوژی نیز متعلق به شرکت بولزوان است.

BULLSONE4 BULLSONE3 BULLSONE2 BULLSONE1

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا