مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

فروش قطعی دایون Y7 با پیشرانه 2.4 لیتری

شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش قطعی مدل جدید Y7 را اعلام کرده است. قیمت قطعی این خودرو یک میلیارد و 606 میلیون تومان است. خریداران می‌توانند کل این مبلغ را در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند که در این صورت تاریخ تحویل خودرو دی‌ماه 1402 خواهد بود. در طرح دوم، نصف قیمت خودرو یعنی 803 میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و نصف دیگر در زمان ارسال دعوت‌نامه پرداخت می‌شود و تاریخ تحویل بهمن یا اسفند 1402 خواهد بود. این شاسی‌بلند در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری به فروش می‌رسد.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت مدل جدید Y7 با Y5 در زیر کاپوت به چشم می‌خورد. دایون Y5 به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تحت لیسانس میتسوبیشی به بازار عرضه می‌شد که 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور داشت اما Y7 به پیشرانه جدید و قوی‌تر 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده است که 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند قدرت این موتور خیلی از نمونه 2 لیتری قبلی بیشتر نیست اما 40 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد که رقم قابل‌توجهی است و در آفرود قطعاً به کمک‌ راننده می‌آید. این موتور 2.4 لیتری هم مثل نمونه قبلی تحت لیسانس میتسوبیشی است.

مدل جدید Y7 علاوه بر پیشرانه قوی‌تر، به آپشن‌های بیشتری هم مجهز شده است. ایلیا موتور چند آپشن جدید شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ‌های اتوماتیک، سیستم پایش باد تایرها، سنسور باران با برف‌پاک‌کن خودکار و دی‌لایت را به لیست امکانات Y7 افزوده است. علاوه بر این، در نسخه Y7 پلاس آپشن‌های دیگری شامل دوربین 360 درجه، سیستم تشخیص نقطه کور و سنسورهای پارک جلو و عقب هم قابل سفارش خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آپشن ها بخوره به سرتون وسر جد ابادتون جیب زنها از جون ملت چی میخواهید به اسم آپشن پدر ملت در اوردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا