مکمل بنزین
رپورتاژ

هیجان‌انگیز‌ترین شهر‌ها برای سفر در پاییز

بسیاری از مردم سفر در پاییز را ترجیح می‌دهند؛ این فصل زیبا چهره رنگارنگ و زیبایی از شهر‌هایی که می‌شناسید به شما نشان می‌دهد؛ شدت گرما کاهش یافته و به لحاظ گردشگری نیز قیمت‌ها دچار افت نسبی می‌شوند در اینجا چند شهر هیجان‌انگیز گردشگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اقامت در هتل‌های دنج با تور استانبول

رزرو تور استانبول در پاییز بهترین انتخاب برای استراحتی کوتاه در بین روز‌مرگی و تغییر حال و هواست. شما وارد شهری می‌شوید که پر از دیدنی‌های جذاب مدرن و تاریخی است اوج دوگانگی فر‌هنگ‌ها را در استانبول می‌بینید. ساختمان‌ها و بناهای تاریخی که از دوران عثمانی ها بجا مانده و با زیباییشان یاداور عظمت حکمرانان عثمانی است در مقابل هتل‌های مختلفی در شهر با معماری‌های زیبا طراحی شده که تجربه اقامت در استانبول را هیچ گاه فراموش نمی کنید.
لیست هتل‌های استانبول را در وب‌سایت آژانس آویسا بررسی و هر برنامه‌ریزی سفری که مناسب بودجه شما بود را انتخاب کنید سفر به استانبول در کل جز یکی از ارزان‌ترین سفر‌های خارجی است پرواز‌های قشم ایر توسط آژانس آویسا چارتر شده و نرخ خوبی دارند و دارای ترنسفر فرودگاهی هم هستند و شما بدون هزینه به هتل خود می‌رسید.

یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید روزتان را سپری کنید محله کاراوی است اینجا یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول است که مرکز تجاری در قرن ۱۹ بوده و حالا پر از ساختمان‌های دوست داشتنی قدیمی و کافه و رستوران است. این محله که برج گالاتا در آن واقع شده منظره زیبایی از فراز برج با نمای تنگه بسفور به شما نشان می‌دهد.

در روز‌های پاییزی رنگارنگ امسال به سفر استانول فکر کنید و راهی ترکیه شوید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مسافرتی آژانس آویسا تماس بگیرید.

سفر به بهشت خوراکی‌های متنوع با تور گرجستان

تور گرجستان برای همه مخصوصا آنها که عاشق غذاهای خوش طعم هستند بهترین انتخاب است.
اینجا کشوری است که در مرز میان آسیا و اروپا واقع شده و به همین دلیل فرهنگ مردم آن از هر دو قاره تاثیر گرفته است. از جمله فرهنگ غذایی غنی و منحصر به فرد گرجستان که یکی از جاذبه‌های آن است و هر مسافری را شیفته خودش می‌کند. غذاهای گرجی خوش‌مزه و متنوع‌اند و در میان آن‌ها هم غذاهای گوشتی مانند کباب ایران وجود دارد به نام متسوادی و هم انواع غذاهای گیاهی و متنوع مثل خاچاپوری، خینکالی و چورچخلا دارند. توصیه می‌کنیم در وعده‌های مختلف حتما این غذاهای محلی و تنقلات گرجی را نوش جان کنید.
تفلیس به داشتن هتل‌های معروف چهار ستاره شهره است تور‌های آژانس آویسا را بررسی کنید و هتل چهار یا پنج ستاره برای ۴ یا ۵ روز سفر به گرجستان انتخاب کنید. تمام هتل‌ها برای گردشگران آویسا صبحانه‌های مفصل و لذیذ گرجی سرو می‌کنند. تور‌های گرجستان با پرواز‌های قشم ایر و کیش ایر برنامه ریزی شده و همگی برای گردشگران آژانس دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند و با آسودگی کامل شما را تا هتل زیبای خود همراهی می‌کنند.
تفلیس شهری است که با تغییرات امروزی پیشرفت کرده و در کنار تاریخ غتی و دیدنی‌های تاریخی جاذبه‌های امروزی هم فراوان دارد در کافه‌های جذاب خیابان روستاولی نوشیدنی گرجی بنوشید و برای خرید هم سری به مرکز خرید گالریا تفلیز بزنید. برای دیدن تفلیس درنگ نکنید و با کارشناسان مسافرتی آویسا تماس بگیرید.

لم دادن‌های پاییزه در کنار دریای آندمان با تور تایلند

برای سفر با تور تایلند انتخاب‌های فراوانی دارید؛ تور‌های مختلفی توسط آژانس آویسا برنامه‌ریزی شده‌اند که به صورت تور تک مقصدی تایلند و یا تور چند مقصدی تایلند و سفر هم‌زمان به بانکوک، پاتایا و پوکت هستند تمام این پرواز‌ها با هواپیمایی ماهان و با ترنسفر‌های رفت و برگشت فرودگاهی انجام می‌شوند.

اینجا کشور زیبایی است که در هر نقطه‌ای از آن، تعداد بی‌شماری جاذبه‌ی دیدنی متفاوت وجود دارداز معابد زیبای گرند پلاس با معماری های مجلل گرفته تا غذاهای خیابانی خوش‌طعم و بازار‌های شبانه شلوغ و پر جنب و جوش برای همه جور سلیقه گردشگری جاذبه‌های فراوان دارد. بانکوک شهری شب زنده‌دار است و مراکز خرید زیادی دارد برای انتخاب هتل در این شهر نکته اصلی محل هتل است یک هتل سه ستاره یا چهار ستاره خوب در منطقه‌ای مناسب خیلی گشت و گذار را برایتان راحت تر می‌کند. در جزیره‌ها بهتر است هتل پنج ستاره رزرو کنید معمولا این هتل‌ها مشرف به دریا هستند و از اقامت در آنها با استخر‌های زیبا و سالن‌های ماساژ خوبی که دارند تعطیلات خوشی را تجربه می‌کنید.

اقامت در سواحل زیبای پوکت و قدم زدن برروی ماسه‌های سفید و درخشان این جزیره تجربه‌ای دلچسب است؛ به ساحل کاتا بروید و فعالیت‌های دریایی دلخواه‌تان را دنبال کنید. شما یک طرف ساحل لاکچری‌ترین هتل‌ها و از طرف دیگر قایق‌های سنتی تایلندی را می بینید. این ساحل میزبان جاده‌های درختی سرسبز و زیبایی است که پشت آن سواحل ماسه سفید پودری زیبا با انواع رستوران‌ها و تفریحات آبی قرار گرفته است. در امتداد ساحل قدم بزنید، شنا کنید و از غذاهای سنتی ساحلی نوش جان کنید.
رزرو تور تایلند بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات است با آژانس آویسا تماس بگیرید و به تایلند سفر کنید.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا