مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

شرایط فروش فوری ایران‌خودرو با تحویل سریع، ویژه نیمه شعبان اعلام شد

ایران‌خودرو شرایط فروش فوری خود ویژه اسفندماه 1401 را اعلام کرده است. در این طرح فروش که به مناسبت عید نیمه شعبان گذاشته شده است، چهار محصول ایران‌خودروی شامل هایما S7 پلاس، هایما S5، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک با تحویل سه‌ماهه از طریق قرعه‌کشی به فروش خواهند رسید. این طرح فروش شامل متقاضیان عادی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود. هرکدام از متقاضیان فقط می‌توانند در یکی از این طرح‌های فروش ثبت‌نام کنند.

متقاضیان عادی باید از روز سه‌شنبه 16/12/1401 تا ساعت 14 روز شنبه 20/12/1401 با مراجعه به یکی از بانک‌های ملی، صادرات، سپه، رفاه، ملت، تجارت، پاسارگاد و پارسیان و یا مراجعه به نشانی اینترنتی آن‌ها اقدام به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی کنند. این مبلغ برای خودروهای سواری 130 میلیون تومان و برای خانواده هایما 400 میلیون تومان است. این مبلغ می‌بایست تا بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی در حساب مشتری موجود بوده و بعد از آن در صورت کسب شرایط، توسط متقاضی به حساب ایران‌خودرو منتقل و در غیر این صورت توسط متقاضی برداشت می‌شود. متقاضیان خودروهای فرسوده و قانون جوانی جمعیت نیازی به افتتاح این حساب نخواهند داشت.

برای متقاضیان عادی محدودیت‌های قبلی مثل عدم خرید خودرو از ایران‌خودرو و سایپا طی 48 ماه گذشته و همین‌طور عدم خرید خودرو از سایر خودروسازان طی 214 ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال، داشتن گواهینامه حداقل پایه سوم و… اعمال می‌شود. با توجه به الزام رعایت ارتقاء استاندارد محصولات، احتمال تغییر کلاس خودرو وجود دارد. با توجه به الزام ارتقاء استانداردهای ملی در محصولات تولیدی از ابتدای سال 1402، تجهیزاتی به خودروی پایه فعلی اضافه خواهد شد که امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و خودروی انتخابی به‌عنوان خودرو پایه محصول بوده و پیش از صدور فاکتور فروش قیمت خودرو با کلاس جدید محاسبه و از خریدار دریافت می‌گردد.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. والا دیروز پول واریز نکردیم هنوز نتونستیم ثبت نهایی کنیم

  2. والا دیروز پول واریز نکردیم هنوز نتونستیم ثبت نهایی کنیم

    1. دنبال چرخ دیسکی هستی؟هنوز ثبت نامش باز نشده استرس دیسک گرفتی؟

  3. سلام
    پول هم واریز کردیم ولی قابل ثبت نام نیست مسئولین رسیدگی کنند مگه مردم بیکارن که سرکارشون میزارید.

  4. خواهشا ازاین مناسبت ها سؤ استفاده نکنید شماها هیچی از نیمه شعبان نمی دانید با همین کارهایتان دین از مردم گرفتین با دروغ

  5. سلام حساب وکالتی ندارم حساب از بانک کشاورزی دارم میَشه وکالتی کرده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا