مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه جدید فیدلیتی با قیمت 620 میلیون تومانی راهی بازار چین شد!

جتور برندی است که در سال 2018 توسط چری تأسیس شد. اولین محصول این برند کراس‌اوور X70 بود یعنی همان خودرویی که در ایران توسط گروه بهمن با نام فیدلیتی عرضه می‌شود. سپس در نمایشگاه خودروی پکن سال 2020 جتور نسخه جدید و لوکس‌تری از این خودرو را با نام X70 پلاس معرفی کرد. به نظر می‌رسد گروه بهمن برنامه عرضه X70 پلاس را هم با نام فیدلیتی پرستیژ در کشورمان دارد زیرا طی سال جاری این خودرو در حال آزمایش در کشور دیده شده است.

حال اما جتور نسخه جدیدی از X70 پلاس را در بازار چین عرضه کرده است. این نسخه جدید در بیرون تغییر خاصی نسبت به نسخه قبلی نداشته و صرفاً الگوی داخلی جلوپنجره آن در برخی مدل‌ها به‌صورت خطوط عمودی کار شده است؛ بنابراین، در بیرون خودرو همچنان شاهد همان جلوپنجره هشت‌ضلعی به همراه چراغ‌های عقب سراسری هستیم. اسپویلر عقب و سر اگزوزهای دوتایی در طرفین سپر هم حس اسپرتی خودرو را بیشتر کرده‌اند و در کنار رینگ‌های چند پره، نمای جذابی به X70 پلاس بخشیده‌اند.

ارتقاء اصلی X70 پلاس جدید اما در داخل و ایمنی آن صورت گرفته است و این خودرو حالا با ترمز اضطراری خودکار، سیستم آنتی‌رول، کنترل شروع حرکت در سربالایی، دستیار پایین رفتن از شیب و دوربین دید عقب ارائه می‌شود. در داخل این کراس‌اوور چینی شاهد یک صفحه‌نمایش دوگانه با دو نمایشگر 10.25 اینچی برای کلاستر (پشت آمپر دیجیتالی) و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی مرکزی به همراه غربیلک فرمان سه پره هستیم درحالی‌که روی پانل در سمت شاگرد یک دستگیره متفاوت دیده می‌شود و زیر نمایشگر مرکزی هم سه دریچه تهویه به چشم می‌خورد.

جتور به X70 پلاس جدید چند ویژگی جدید مثل دستیار صوتی، قابلیت به‌روزرسانی از راه دور و ناوبری ماهواره‌ای را هم اضافه کرده است. این خودرو که 4,749 میلی‌متر طول، 1,900 میلی‌متر عرض و 1,720 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,745 میلی‌متر است، در نسخه‌های پنج یا هفت‌نفره با دو یا سه ردیف صندلی عرضه می‌شود. همچنین سرنشینان می‌توانند به لطف سانروف بزرگ 62 اینچی، از نور طبیعی در داخل خودرو لذت ببرند.

X70 پلاس جدید در پیشرانه تغییری نداشته و مثل قبل با همان موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو عرضه می‌شود که 154 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی این موتور به چرخ‌های جلو هم گیربکس‌های شش سرعته دستی یا شش سرعته دوکلاچه قابل انتخاب خواهد بود. قیمت این خودرو از 94,900 یوآن معادل 13,700 دلار آغاز می‌شود و در گران‌ترین نسخه به 107,900 یوآن معادل 15,600 دلار می‌رسد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام فقط من نمیدانم ودرک نمیکنم چرا درباره خودرو این همه ظلم به مردم ایران میشه چرا باید اینقدر گران بخریم چرا نباید مثل همه مردم دنیا ماشین باکیفیت و ارزان بتونیم بخریم بابا عمرمون تموم شد ولی هنوز در آرزوی یک ماشین هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا