مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

نسل جدید لکسوس LM معرفی شد، مینی‌ون مجلل با تلویزیون داخلی!

چهار سال پیش لکسس برای اولین بار مینی‌ون لوکسی بنام LM را برای عرضه در بازار چین معرفی کرد و حالا نسل جدید آن در نمایشگاه شانگهای رونمایی شده است. این خودرو قرار است علاوه بر چین برای اولین بار در بیش از 60 کشور جهان مثل ژاپن و اروپا هم عرضه شود. در نسل جدید LM اقدامات زیادی برای افزایش استحکام خودرو صورت گرفته است.

لکسس همچنین این خودرو را به سیستم تعلیق پیشرفته‌ای مجهز کرده که با کاهش لرزش کیفیت سواری نرم‌تری را فراهم کرده است. به‌طورکلی، این تغییرات سواری راحت‌تری را برای سرنشینان به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، در داخل خودرو نیز لکسس بسیار به‌راحتی و آسایش سرنشینان توجه داشته تا جایی که در طراحی صندلی‌ها به حرکات بدن سرنشینان توجه داشته و صندلی‌های جلو را هم برای حفظ بهتر بدن طراحی کرده است.

نسل جدید لکسس LM در نسخه‌های چهار، شش و هفت‌نفره به بازار عرضه می‌شود که نسخه چهارنفره از همه لوکس‌تر است. این نسخه از پارتیشن بین صندلی‌های جلو و عقب، تلویزیون 48 اینچی، یخچال و حتی گرم‌کن زیر آرنجی بهره می‌برد. در این خودرو حتی یک سیستم گرمایش و سرمایش پیشرفته هم تعبیه شده که دمای بدن سرنشینان را در قسمت صورت، سینه، ران‌ها و ساق پا تشخیص می‌دهد و سیستم تهویه را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که کل بدن در دمایی عالی قرار گیرد.

در این مینی‌ون مجلل همچنین مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی در قالب پکیج Lexus Safety System+ ارائه شده که شامل سیستم ایمنی پیش از تصادف با هشدار قبل از برخورد و ترمز خودکار پیش از برخورد، کروز کنترل راداری پویا، هشدار خروج از خط و حتی سیستم تشخصی واکنش غیرعادی راننده می‌شود که وضعیت رانده را بررسی کرده و درصورتی‌که تشخیص دهد نمی‌تواند به رانندگی ادامه دهد، به‌طور خودکار راهنما زده و به‌آرامی سرعت را کاهش می‌دهد.

لکسس هنوز مشخصات کامل پیشرانه‌های نسل جدید LM را اعلام نکرده ولی گفته است که این خودرو در دو نسخه هیبریدی با موتورهای 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو و 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا