مکمل بنزین
گوناگونخبر

نشت گاز خروجی اگزوز در فورد Explorer!

اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه‌های ایالات‌متحده، مشغول بررسی فورد اکسپلوررهای تولیدی از سال 2011 تا 2015 میلادی به دلیل گزارش برخی از مصرف کنندگان؛ مبنی بر وجود بوی گازهای خروجی خودرو در داخل کابین است.

اداره ملی ترافیک و ایمنی بزرگراه‌های ایالات‌متحده، تاکنون 154 شکایت در این رابطه دریافت کرده و در این شکایات بر وجود بوی گازهای خروجی اگزوز در داخل کابین، تاکید شده است. این موضوع بسیار خطرناک بوده و حساسیت NHTSA را بالا برده است.

2012-306474-2013-ford-explorer-sport-28-3-20121

به گفته NHTSA، برخی از صاحبان فورد اکسپلورر ابزار نگرانی کرده و خطر مونوکسیدکربن را جدی می‌دانند. برخی از صاحبان این خودرو می‌گویند که مشکل زمانی به وجود می‌آید که مثلا در شرایط سربالایی گاز زیادی به خودرو داده شود و یا هنگامی که سیستم تهویه مطبوع خودرو روشن باشد.

ظاهرا این مشکل جدیدی نیست و در سال‌های 2012 و 2014 فراخوانی برای رفع این مشکل صادر شده بود. سخنگوی کمپانی فورد با توجه به اخبار منتشره؛ برای همکاری با اداره ترافیک و ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده  و حل مشکل به وجود آمده؛ اعلام آمادگی کرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا