مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

نمایش هونگچی و بستیون وارداتی بهمن موتور در نمایشگاه اصفهان + فیلم

برند BM Cars بهمن موتور که برای خودروهای وارداتی در نظر گرفته شده است، در نمایشگاه اصفهان چهار محصول وارداتی خود را به نمایش درآورده است تا با دست پری در این نمایشگاه حاضر شده باشد. دراین‌بین، دو خودرو به ورود به بازار نزدیک‌تر هستند زیرا به‌تازگی شرایط فروش و قیمت رسمی آن‌ها برای عرضه در سامانه یکپارچه اعلام شده است. این خودروها هونگچی H5 و بستیون T77 هستند و در کنار آن‌ها، دانگ‌فنگ فنگون E5 و هونگچی E-QM5 هم دیده می‌شوند.

هونگچی H5

این خودرو سدان لوکسی است که با قیمت دو میلیارد و 620 میلیون تومان، یکی از گران‌ترین خودروهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود. این خودرو نسل دوم H5 محسوب می‌شود که بر اساس پلت‌فرم مزدا ساخته شده و در سال 2022 معرفی شد. H5 از تجهیزات فراوانی بهره می‌برد تا یکی از مجهزترین خودروهای بازار ایران لقب گیرد. این سدان لوکس چینی به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر T-GDI مجهز است که 222 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. H5 با 4,985 میلی‌متر طول، سدان بزرگی است و 1635 کیلوگرم وزن دارد.

بستیون T77

بستیون درواقع همان برند بسترن است که قبلاً گروه بهمن سدان‌های آن را مونتاژ می‌کرد. این برند مثل هونگچی، متعلق به گروه فاو است و در پایان سال 2018 به بستیون تغییر نام داد. T77 یکی از محصولات این برند است که در سال 2018 معرفی شد. این خودرو در ایران اولین بار شهریور امسال در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شد و حالا در نمایشگاه اصفهان در معرض دید عموم قرار گرفته است. T77 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ T-GDI استفاده می‌کند که 166 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو با 4,505 میلی‌متر طول، کراس‌اووری کامپکت و تقریباً هم‌اندازه تیگو 7 پرو است. T77 با قیمت یک میلیارد و 890 میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود.

دانگ‌فنگ فنگون E5

یکی دیگر از محصولات قابل‌توجه BM کارز در نمایشگاه اصفهان، شاسی‌بلند پلاگین‌هیبریدی E5 است. این خودرو در اصل نسخه پلاگین‌هیبریدی نسل دوم دانگ‌فنگ فنگون 580 است که اوایل سال 2023 راهی بازار چین شده و خودروی جدیدی است. E5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به همراه یک موتور برقی مجهز است که مجموعاً 176 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. E5 که شاسی‌بلندی هفت‌نفره با سه ردیف صندلی است، می‌تواند در حالت تمام الکتریکی بدون نیاز به پیشرانه بنزینی تا 87 کیلومتر را طی کند درحالی‌که برد کلی آن به 1150 کیلومتر می‌رسد. E5 در داخل نیز حداقل در نگاه اول خودروی باکیفیتی به نظر می‌رسد.

هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5

آخرین محصول وارداتی BM کارز که در نمایشگاه اصفهان به نمایش درآمده سدان تمام الکتریکی E-QM5 است. این خودرو اولین بار مهرماه امسال در شهرک آزمایش دیده شد و حالا در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودرو دومین محصول وارداتی هونگچی پس از H5 خواهد بود. E-QM5 به یک موتور الکتریکی با 190 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور روی محور جلو مجهز است که توسط یک پکیج باطری 54 کیلوواتی تغذیه می‌شود. برد این سدان الکتریکی چینی با هر بار شارژ کامل باطری به 430 کیلومتر می‌رسد و با برخورداری از قابلیت شارژ سریع، ظرف 30 دقیقه می‌توان تا 80 درصد باطری‌ها را شارژ کرد.

 

برای دیدن ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. خداوکیلی این هجم ازتنوع ماشین رو میخایم چیکار اخه،،،کاش بجای این همه برند چینی بادوتا برند خوب یا تقویت محصولات داخلی بازار رو میگردوندن

  2. باسلام.در کل، ورود و توسعه خودروهای برقی و هیبرید پسندیده است .اما….
    بدون پشتوانه خدماتی قوی و قدرتمند شامل نمایندگیهای پاسخگو در شهرهای بزرگ،تامین قطعات بدنه و موتور،و……..
    دو ریال هم نمی ارزد.

  3. وقتی درباره برد خودروهای برقی صحبت میشه گفته نمیشه که اگر کولر و بخاری و چراغها روشن باشندبرد چه مقداره.

  4. حیف پول که بابت ماشين های چینی بدیم فقط قیافه دارند

  5. این ماشینا قیمتشون نباید اینقدر زیاد باشه ولی انحصار شرکت های ایرانی که آشغال های خودشون پایین نیاید اینقدر بالا نگه میدارن خدا وکیلی محصولات سایپا و ایران‌خودرو نهایت الان باید صد صد و پنجاه می بود نمیارزن با وضعیت جیب مردم به لگنها نیم میلیون به بالا پول داد خدا وکیلی ضلم در حق مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا