مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیدلیتی جدید توسط چری جتور و با قیمت 14000 دلار عرضه می‌شود

برند جتور که زیر نظر چری است، به تازگی از خودروی جدیدی به نام جتور X90 پلاس 2024 رونمایی کرد. این خودرو اکنون قرار است با قیمت 14000 دلار وارد بازارها شود. جتور X90 پلاس 2024 در اصل فیس‌ لیفتی از جتور X90 است که برای اولین بار در سال 2021 عرضه شد.

چهار مدل از این خودرو تولید شده که قرار است با رنج قیمت 14000 دلار تا 17400 دلار در چین عرضه شوند. جتور X90 پلاس در ابعاد 4858 در 1925 در 1780 میلی‌متر ساخته شده و فاصله بین دو محور آن نیز 2850 میلی‌متر خواهد بود. برند جتور در رنگ بدنه آن از پنج رنگ بهره برد و چرخ‌های 18 یا 19 اینچی را نیز در آن قرار داد.

این خودرو در دو مدل پنج و هفت نفره ارائه شده است. آنطور که در تصاویر مشخص است، چری در ساخت صندلی‌ها از چرم مصنوعی استفاده کرد و مدل‌های پریمیوم با امکاناتی نظیر تنظیم 6 جهته صندلی راننده ارائه می‌شوند.

سایر مدل‌های بالا رده نیز به صندلی‌های جلو خودگرم‌شونده و صندلی راننده مجهز به تهویه عرضه می‌شوند. علاوه بر این، صندلی‌های ردیف دوم به قابلیت تنظیم زاویه از 25 درجه تا 41 درجه مجهز شده‌اند.

جتور X90 پلاس در بخش موتور به یک پیشرانه 1.5 یا 1.6T مجهز شده که با گیربکس 6MT یا 7DCT همراه می‌شود. موتور 1.5T می‌تواند حداکثر قدرت 115 کیلو وات و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر تولید کند، این در حالی است که مدل مجهز به موتور 1.6T به حداکثر قدرت 145 کیلو وات و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر مجهز می‌شود.

حجم صندوق عقب مدل 5 نفره به 1130 لیتر می‌رسد، سانروف پانوراما 60 اینچی نیز در خودرو تعبیه شده است. در بخش جلویی جلوپنجره زیبا و بزرگی تعبیه شده و در بخش عقب، یک نوار تزئینی نقره‌ای چراغ‌های عقب را در دو طرف به هم متصل می‌کند. در پایین آنها، دو خروجی اگزوز به چشم می‌خورد که حس اسپرت بودن را به بیننده منتقل می‌کنند.

در بخش کابین به یک نمایشگر دوگانه می‌رسیم که متشکل از یک صفحه کنترل مرکزی 12.3 اینچی و یک صفحه ابزار 12.3 اینچی فول LCD هستند. جتور در پوشش فرمان سه پره از چرم استفاده کرد؛ نوار نور محیطی سرتاسر کابین قرار گرفته که فضای جذاب و دلپذیری را برای سرنشینان رقم می‌زند. مدل‌های رده بالای این محصول در کنسول مرکزی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

از سایر امکانات آن می‌توانیم به دستیار پارک خودکار، هشدار خروج از خط و کنترل نقاط کور اشاره کنیم. چری عنوان کرده بود که این محصول از قابلیت‌های بروز و جدیدی برخوردار است و سرنشینان می‌توانند در طول سفر نهایت لذت را برده و تجربه خوبی کسب کنند. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اونی که زحمت ساختشو کشیده ۲۰۰ میلیون روش میخوره اینایی که فقط برمیدارن میارنش اینجا به ۲ میلیارد سود هم راضی نمیشن

  2. این آشغالهای چلغوز چینی در هیچ کجای جهان اجازه ورود ندارند
    ما هم نباید بهشون اجازه ورود بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا