مکمل بنزین
گوناگونخبر

گروه بهمن با برند Space وارد بازار خودروهای لوکس ایران می‌شود؟

با آغاز روند واردات در کشور، برخی از شرکتها با سرعت زیادی به سراغ انتخاب محصولات با کیفیت در دنیا و رفته و در دو نمایشگاه خودرو اخیر نیز برخی از این محصولات برای بازدید عموم به نمایش در آمد. این امر نشان از عزم جدی این شرکتها برای ورود به بازار خودروی ایران با محصولاتی جدید و با کیفیت دارد.

همانطور که میدانیم با توجه وجود تحریم‌های سنگین علیه ایران، شرکت‌های مختلف با ایجاد زیربرندهایی محصولات مورد نظر خود را با نام جدید و ری‌برند شده ای عرضه می کنند. طبیعتا این رویکرد به دلیل مشکلاتی است که در واردات مستقیم محصولات وجود دارد.

اما در تازه ترین تصویری که به دست ما رسیده است، تصویری از برند Space که در ورودی یکی از مجتمع‌های تجاری شهر تهران نصب شده است، جلب توجه میکند.

خب با دقت به این تصویر لوگوی BMCARS مشخص است.

به نظر میرسد که زیر برند Space کار جدیدی از گروه بهمن و خاص شرکت جدید آن یعنی BM CARS است.

با توجه به نام و عنوان این زیر برند، شاید محصولات لوکس و گران قیمت‌تر گروه بهمن و BM CARS با این زیر برند وارد بازار شوند.

این امر میتواند رقابت در بازار خودروی ایران را افزایش دهد و به نفع مصرف‌کنندگان باشد.

در ادامه به برخی از احتمالات در مورد محصولاتی که ممکن است با برند Space وارد بازار شوند، اشاره میکنیم:

  • خودروهای برند BYD چین
  • خودروهای برند MG انگلستان
  • خودروهای برند LUXGEN تایوان

البته این احتمالات تنها حدس و گمان هستند و باید منتظر ماند تا شرکت بهمن رسماً از محصولاتی که با برند Space وارد بازار خواهد کرد، رونمایی کند.

نظر شما چیست؟

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. چون در شعارشان انرژی جدید آورده احتمالاً برند اختصاصی خودروهای برقی خواهد بود.

  2. مگر قرار نشد واردات برای دهک های پایین باشه
    قرار شد خودرو های اقتصادی یرای دهک هی پایین وارد شود اینا /:

  3. همش چرندیات که میگن دهک پایین فقط جیبهاشون پر پول تر بشه کاری به دهک ندارن

  4. تو ایران خودرو لوکس نداریم .هر وقت تو خیابان بنتلی و رولز رویس و مای باخ دیدید اونها لوکسند حتی مرسدس eکلاس هم لوکس نیست و تو اروپا تاکسیه بنا بر این از فقر مادی و فرهنگی مردم سو استفاده نکنید و هر اشغالی رو لوکس معرفی نکنید.

    1. درود بر شما ، شهر که خر تو خر میشه ، قورباغه هفت تیر میکشه ، وقتی یه مشت آشغال درجه 3 چین شدند فرش خیابونای ما ، نمیدونم فلان ماشین هم میگه من لوکسم

  5. حالا همون به اصطلاح لوکس که خودتون میگید، بازم اینقدر قیمتش بالاست که مردم عادی حتی نمیتونن آشغالهای چینی رو بخرن سوار بشن که به قول شما ماشین لوکس سوار شدن رو براشون تداعی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا