مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری فالوین T9 به زودی به بازار چین می‌آید

همین اواخر بود که چری به طور رسمی از چری فالوین T9 رونمایی کرد. این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی در سری فالوین قرار می‌گیرد و قیمتی برابر با 129900 تا 169900 یوآن (17900 تا 23500 دلار) خواهد داشت! چری فالوین T9 در چهار تریم ساخته شده و قیمت اصلی اولیه آن برابر با 22000 دلار برآورد می‌شود.

خوب است بدانید که تاکنون 45500 پیش‌سفارش از آن ثبت شده است. گفته می‌شود که ابعاد این مدل برابر با 4795 در 1930 در 1738 میلی‌متر و فاصله بین دو محور چیزی حدود 2770 میلی‌متر است. چری فالوین T9 در دو نسخه پنج و هفت سرنشینه در دسترس افراد قرار می‌گیرد!

بنظر می‌رسد که این خودرو نسخه پلاگین هیبریدی چری تیگو 9 خواهد بود! در بخش ظاهری، به یک جلوپنجره بسته می‌رسیم که با لوگوی چری و تزیینات خاصی طراحی شده‌اند. در بخش عقب، مشخصات ظاهری تیگو 9 در اینجا نیز ظاهر شده ولی لوگوی انگلیسی فالوین در پایین چراغ‌ها قرار دارد.

این خودرو با پنج رنگ بدنه جدید یعنی سفید، خاکستری، آبی، مشکی و سبز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

با ورود به کابین، با یک فضای داخلی مینیمال طرف هستیم. یک نمایشگر 2.5k مرکزی 15.6 اینچی، یک نمایشگر ال‌سی‌دی پنل ابزار 10.25 اینچی و یک فرمان دی‌شکل در کابین به چشم می‌خورند. تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام در تجهیزات به کار رفته، در زیر نمایشگر مرکزی یک خروجی تهویه هوا مستطیلی‌شکل قرار دارد.

کنسول مرکزی به یک پنل شارژ بی‌سیم 50 واتی مجهز شد تا به راحتی بتوانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. همچنین کاپ هولدر و یک دستگیره چرخشی در این بخش حضور دارند. هایکار و کارپلی نیز پشتیبانی می‌‌شوند‌.

سیستم صوتی 14 بلندگو سونی، نورپردازی محیطی متشکل از 256 رنگ، سوپر آیدی (ورود به خودرو با چهره، صدا یا بلوتوث)، سیستم کنترل بر راننده، دستیار صدا هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های این مدل به شمار می‌روند.

صندلی راننده به ماساژ، سیستم تهویه، گرمایشی و… مجهز شده است. دیگر صندلی‌ها تنها با یک کلیک به تخت‌های راحتی تبدیل می‌شوند، حتی می‌توان صندلی‌های ردیف دوم را نیز برداشت تا راحت‌تر به ردیف سوم راه یافت.

انجین هیبریدی نسل پنجم ACTECO 1.5TGDI و یک موتور الکتریکی وظیفه تامین قدرت خودرو را بر عهده دارند. حداکثر قدرت و گشتاور به ترتیب برابر با 154 اسب بخار و 220 نیوتن متر است. موتور الکتریکی نیز 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. تنها هفت ثانیه زمان لازم است تا چری به شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت برسد. باتری 19.43 کیلووات ساعتی لیتیومی Guoxuan Hi-Tech نیز 120 کیلومتر برد را به ارمغان می‌آورد. شارژ 30 تا 80 درصد خودرو در 20 دقیقه انجام می‌شود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا