مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

مونتاژ به جاي واردات؛ VGV در خط توليد خودروسازي ايليا

كراس اوور VGV U75 plus كه در سال گذشته رسما توسط شركت صنايع خودروسازي ايليا معرفي شد، قرار است در شش ماهه دوم سال جاري وارد بازار شود.
اخبار رسيده از شركت صنايع خودروسازي ايليا تصديق مي كند، كراس اوور VGV U75 plus كه چند ماه قبل توسط اين خودروساز رسما به عنوان يك كراس اوور لوكس معرفي شده بود، در شش ماهه دوم سال جاري وارد بازار خواهد شد. اما نكته جالب توجه این است كه اين خودرو در ابتدا به عنوان يك كراس اوور وارداتي (CBU) معرفي شد، اما شركت صنايع خودروسازي ايليا قصد دارد VGV U75 plus را وارد خطوط توليد خود در شهرك صنعتي كاوه كند و به اين ترتيب خودرو ای كه در آينده توسط اين خودروساز به فروش می‌رسد، نه محصول وارداتی كه محصول مونتاژی خودروسازی ايلياست.


اين در شرايطی است كه خودروسازی ايليا در سال گذشته نيز توانسته بود نسبت به سال ١٤٠١ رشد چشم‌گيری را در توليد خودرو تجربه كند و به اين ترتيب به نظر می‌رسد خودروسازي ايليا در راستای توسعه سبد محصول، برنامه‌های بلند مدتی دارد.
از سوی دیگر كراس اوور VGV U75 plus که قرار است توسط اين خودروساز در ايران مونتاژ شود، از نظر سطح امكانات ايمنی و رفاهی يك سر و گردن، بالاتر از محصولی است كه سابقا به عنوان يك خودروی وارداتی معرفی شده بود.
همچنين از آنجایی که صنايع خودروسازي ايليا قرار است يك محصول به‌روز را در خط توليد خود مونتاژ كند، مدتی است پروژه به‌روز رسانی و كاليبراسيون خطوط توليد خود را با استانداردهای سينوتراك (برند مادر VGV) در شهرك صنعتی کاوه، آغاز كرده است.


نکته جالب توجه دیگر این است که VGV U75 Plus با برند ایلیا و نام جدید در بازار عرضه خواهد شد.
به اين ترتيب، در نيمه دوم سال جاری بايد منتطر رقابت كراس اوور VGV U75 plus با كراس اوورهای رده بالای بازار خودرو، همچون فونيكس تيگو ٨ و بخشی از كراس اوورهای وارداتی جديد باشيم. در حال حاضر از قيمت نهايی اين محصول خبری منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. غلط کردن بخوان مونتاژ کنن فاتح ماشینو بخونن عوضیا
    مونتاژ ایران افتضاحه توش دزدی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا