مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

قدرتمندترین کراس‌اوور دنیا را بشناسید: دوج دورانگو SRT هلکت 2024!

کراس‌اوورها معمولا با عملکرد عالی و قدرت بالایی ساخته می‌شوند تا تمام نیازهای راننده و سرنشینان را برآورده سازند. فضای کابین آنها معمولا گسترده است و به صورت سه ردیفه طراحی می‌شوند.

یعنی شما می‌توانید با بودجه نه چندان بالایی، یک خودروی همه فن حریف به شدت قدرتمند را خریداری کنید که مناسب سفر با خانواده سه فرزند یا بالاتر است‌. در هر صورت، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با برترین کراس‌اوور‌ قدرتمند خانوادگی یعنی دوج دورانگو SRT هلکت 2024 آشنا شوید‌.

دوج دورانگو SRT هلکت 2024

بدون شک یکی از غول‌ها در رده کراس‌اوور دوج دورانگو SRT هلکت 2024 است! کمپانی سازنده در بخش فنی، از همان موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ 8 سیلندر وی‌شکل چلنجر و چارجر استفاده کرد تا با شاسی‌بلندی هیولا با قدرتی برابر با 710 اسب بخار و عملکردی بی‌نظیر روبرو باشیم! لازم به ذکر است که این موتور به صورت 16 سوپاپ ساخته شده است.

این مطلب را نیز بخوانید: زیباترین خودروهای برقی دنیا را ببینید!

سیستم تمام چرخ متحرک به صورت استاندارد عرضه می‌شود و ترمزهای برمبو توقفی آنی را تضمین خواهند کرد. چرخ‌های 20 اینچی، طراحی عضلانی و شتاب بی‌نظیر از جمله ویژگی‌های این کراس‌اوور شناخته می‌شوند‌.

پس با تمام موارد بالا، دوج دورانگو SRT هلکت 2024 عملکرد خوبی دارد و کابین جادار آن با شش صندلی ساخته شده است. فراموش نکنید که ظرفیت بکسل 3950 کیلوگرمی را نیز به رزومه پر و پیمان دوج دورانگو اضافه کنید. سیستم تعلیق تطبیقی تعادل را در سواری هیجان‌انگیز و هندلینگ منحصربه‌فرد حفظ می‌کند. نکته مهم این است که دوج دورانگو SRT هلکت 2024 تنها تا پایان امسال تولید خواهد شد، پس از آن شاهد توقف خط تولید آن هستیم.

میزان گشتاوری که توسط این موتور تولید می‌شود برابر با ۶۴۵ پوند فوت خواهد بود. قدرت حاصل از موتور با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. میزان شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو چیزی حدود 3.6 ثانیه است.

قیمت دوج دورانگو SRT هلکت 2024 و امکانات هر تریم آن

شکی نیست که دوج دورانگو SRT هلکت 2024 با این همه امکانات با قیمت پایینی به فروش نمی‌رسد. البته با عملکرد، قدرت و نادر بودن قیمت 103590 دلاری آن کاملا منطقی بنظر می‌رسد.

تریم پرمیوم با سیستم صوتی هارمن کاردن 19 اسپیکره، داشبورد چرمی و کابین ساخته شده با حاشیه‌های فیبر کربن عرضه می‌شود. ورژن بلک با چرخ‌های آلومینیومی، اگزوز مشکی‌رنگ و نشان خاکستری متالیک ساخته شده تا زیبایی این مدل را دو چندان کند.

دوج مدل هلکت خود را در چندین تریم ساخته که همگی روی عملکرد بالا متمرکز هستند و مشابه مدل‌های چلنجر و چارجر خواهند بود. مدل چلنجر در شتاب، قدرت و حداکثر سرعت عملکرد خوبی داشته است که به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در این رده به شمار می‌رود.

از سویی دیگر، مدل چارجر SRT هلکت عملکرد و قدرتی در حد سوپرکارها دارد. موتور 6.2 لیتر 8 سیلندر آن توانسته 700 اسب بخار قدرت تولید کند و با کابین دلباز و راحت خود، تجربه خوبی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. تمام این مدل‌ها نشانگر تعهد دوج به عملکرد بالای خودروهای خود است.

رقبای دوج دورانگو SRT هلکت 2024

در رده کراس‌اوورها واقعا دوج دورانگو SRT هلکت 2024 هیچ رقیبی ندارد اما اگر بخواهیم یکی از نزدیک‌ترین مدل‌ها را از این نظر با دوج دورانگو مقایسه کنیم، بدون شک به فورد 2024 اکسپلورر خواهیم رسید.

این مطلب را نیز بخوانید: به دنبال یک تجربه رانندگی متفاوت در سفر هستید؟ این ۶ شاسی‌بلند هیبریدی را امتحان کنید!

همچنین جیپ گرند چروکی نیز یکی دیگر از رقبای دوج شناخته می‌شود، یکی از دلایل این امر آن است که هر دو روی یک پلتفرم طراحی شده‌اند و در بخش کابین و ساختار مشابه هم هستند.

آیا خریداری دوج دورانگو SRT هلکت 2024 ارزشش را دارد؟

دوج دورانگو SRT هلکت 2024 با قیمت 108590 دلاری وارد بازار شد. البته تریم پرمیوم آن نیز 108795 دلار قیمت خواهد داشت که البته با امکانات کاربردی‌اش که در بالا به آنها اشاره کردیم، ارزش خرید بالایی دارد.

پس اگر به دنبال قدرت و عملکرد هستید، بدون شک نسخه چلنجر گزینه خوبی برای شماست، ولی در هر صورت، هر تریم از آن با ظرفیت بکسل خوب، فضای گسترده کابین و قدرت بالا طراحی شده‌اند که نیاز مشتریان را برآورده می‌سازند.

در نهایت، اگر به دنبال خودرویی با ظاهری تهاجمی و قدرت بالا هستید و همچنین کابین بزرگ برایتان اهمیت دارد، بدون هیچ شکی به سراغ این دستگاه مناسب خانواده بروید! همچنین لطفا نظراتتان را درباره این مدل در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا