مکمل بنزین
گوناگون

طرح کلینیک تابستانه‌ی رایگان محصولات هیوندای شرکت KTL

شرکت KTL به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح تخصصی سرویس کلینیک تابستانه رایگان خودرو را از ۱۹ الی ۳۱ خرداد ماه برگزار می کند.

در این طرح مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور می توانند از خدماتی نظیر بازدید فیلتر تهویه مطبوع، بازدید و تنظیم فشار باد تایرها، بازدید تمامی سیالات خودرو، بازدید سیستم سردکن صندلی ها (در خودرو های مجهز به این آپشن)، بازدید و بررسی عملکرد سیستم کولر، بررسی عملکرد کلی سیستم تهویه مطبوع، بررسی عملکرد سیستم فن رادیاتور خودرو با دستگاه، بررسی عملکرد صحیح دریچه های سیستم تهویه مطبوع و بررسی ظاهری عدم وجود نشتی در سیستم تهویه مطبوع و… بهره مند شوند.

همچنین مالکین این خودروها ضمن بهره‌مندی از خدمات بازدید ذکر شده در بالا، می‌توانند مشاور فنی لازم را از کارشناسان شرکت KTL مستقر در نمایندگی های مجاز این شرکت کسب نمایند. لازم به ذکر است که این طرح از شنبه مورخ ۱۹ خرداد ماه آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و همه خودروهای هیوندای موجود در کشور را در بر می گرد.

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری تولیدی و وارداتی شرکت هیوندای از ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است. KTL  از آن دست شرکت های ارائه دهنده خدمات است که سعی دارد استانداردهای اصلی هیوندای را به اجرا درآورد و به همین سبب جهت آسودگی خاطر مشتریان اقدام به اجرا و انجام چنین طرحی به صورت رایگان و سراسری نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا