مکمل بنزین
گوناگونخبر

کاتالوگ کامیونت جدید 5.5 تن دافران شایان دیزل منتشر شد

شرکت شایان دیزل کار خود را با مونتاژ کِشنده دافران آغاز کرد و بعداً طی سال 1402 نسخه‌های باری و کمپرسی این کامیون را هم معرفی کرد. شایان دیزل اما که به دنبال گسترش فعالیت‌های خود و کسب سهم بیشتر از بازار وسایل نقلیه تجاری کشور است، قصد دارد در نمایشگاه خودروی شیراز از یک کامیونت رونمایی کند. حال اما کاتالوگ این کامیونت منتشر شده است و می‌توانیم از مشخصات و ویژگی‌های آن باخبر شویم.

این کامیونت که مثل کامیون‌های قبلی شایان دیزل با نام دافران عرضه خواهد شد، محصول شرکت کینگ‌لینگ است که سابقه همکاری طولانی با ایسوزو را دارد. این کامیونت که از نوع ۵.۵ تن است، از پیشرانه ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل ایسوزو بهره می‌برد که ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این پیشرانه هم توسط یک گیربکس شش سرعته ایسوزو صورت می‌گیرد. علاوه بر این، شاسی و اکسل‌های این کامیونت هم ساخت ایسوزو هستند.

ارتباط نزدیک کامیونت دافران با ایسوزو در ظاهر آن‌هم مشخص است زیرا طراحی این کامیونت شباهت زیادی به کامیونت‌های ایسوزو دارد. کامیونت دافران همچنین به ترمز اضطراری و رادار خط‌خوان هم مجهز است. گرم‌کن سوخت، کروز کنترل، سنسور نور و باران، دی‌لایت، سنسور دنده‌عقب، قفل مرکزی و ریموت کنترل هم از دیگر امکانات این کامیونت است. کامیونت دافران 4,785 میلی‌متر طول، 1,880 میلی‌متر عرض و 2,200 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,490 میلی‌متر است.

ظرفیت ناخالص فنی کامیونت شایان دیزل 6.5 تن اعلام شده و وزن خالص کامیونت بدون احتساب سوخت و بار نزدیک 2 تن است. بایک گازوئیل این کامیونت هم 100 لیتر ظرفیت دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شایان دیزل یک سایت درست حسابی نداره! این کاتالوگش هم کلی اشکال داره! معلوم نیست چه محصولی دست ملت بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا