مکمل بنزین
گوناگونخبر

سدان لاکچری هونگچی Guoli با قیمت 990 هزار دلار به بازار می‌آید!

هونگچی به تازگی سدان جدید و لاکچری Guoli خود را معرفی کرد، این سدان قیمت بسیار بالایی دارد و قرار است با قیمت 990 هزار دلار یا 7.18 میلیون یوان به فروش برسد. هونگچی Guoli در برند گلدن سانفلور حضور دارد که یکی از لاکچری‌ترین‌هاست! در این برند، علاوه بر هونگچی Guoli، دیگر مدل‌ها مانند Guoyao ،Guoya و Guoyue  نیز حضور دارند.

هونگچی Guoli جانشین هونگچی L5 به شمار می‌رود. در بخش ظاهری، به یک جلوپنجره آبشاری عظیم می‌رسیم که با چراغ‌های گرد ترکیب زیبایی می‌سازد! لوگوی هونگچی در مرکز قرار گرفته که به صورت متحرک ساخته شده است.

چراغ‌های جلو شیشه‌مانند به نوعی هویت خودرو را نشان می‌دهند، جالب است بدانید لوگوی خودرو کمی کج شده تا نشانگر زاویه شیب کره زمین باشد! در بخش ابعاد، این سدان 5980/2090/1710 میلی‌متر و فاصله بین دو محوری به اندازه 3730 دارد.

وزن خالص خودرو نیز 3150 کیلوگرم است، پس با یک سدان بزرگ و سنگین‌وزن روبرو هستیم. در بخش فنی، با یک پیشرانه هشت سیلندر 4.0T توربوشارژ مواجه می‌شویم که 388 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

گیربکس 8 سرعته اتوماتیک این قدرت را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. این سدان در هر 100 کیلومتر 15.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. حداکثر سرعت آن نیز چیزی حدود 220 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت

در کابین، مواد چرمی و عناصر هونگچی مانند لوگوی سانفلور روی فرمان، دسته دنده و غیره به چشم می‌خورند. البته هنوز بیشتر امکانات بخش راننده منتشر نشده است، ولی همینقدر می‌دانیم که فرمان دو پره و نمایشگر دوگانه متشکل از پنل ابزار و نمایشگر مرکزی در این بخش حضور دارند.

کنسول مرکزی به دکمه‌های فیزیکی زیادی مجهز شده که از حالت مینیمال خارج می‌شود. علاوه بر آن، هونگچی Guoli از طراحی 2+2 مجهز شده، ردیف دوم نیز با صندلی‌های جداشونده مجهز به جادستی، استراحتگاهی برای پا، تهویه، سیستم گرمایشی و ماساژ همراه می‌شود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا