مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

مدل GAC Trumpchi ES9 با ویژگی‌های ارتقا یافته عرضه می‌شود

کمپانی GAC Trumpchi به تازگی از دو مدل جدید ES9 رونمایی کرد که PRO+ and MAX+ نام دارند و قرار است به ترتیب با قیمت‌های 229,800 و 249,800 یوآن (31,650 دلار و 34,400 دلار) به بازار بیایند.

این قیمت‌ها تفاوت خاصی با قیمت نسخه فعلی نداشته، همچنین مدل‌های جدید به همان طراحی بیرونی و داخلی مدل فعلی مجهز می‌شوند، البته ویژگی‌های ارتقا یافته نیز وجود دارند. این نسخه‌ها در شاسی‌بلندهای پلاگین هیبریدی عرضه می‌شوند.

مدل Pro+ نسبت به نسل قبل لاکچری‌تر است و راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. از نمایشگر AR-HUD هدآپ گرفته تا سانروف پانورامای برقی همگی در اینجا حضور دارند. فرمان گرم‌شونده، حافظه پارک، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

صندلی‌های چرمی در ردیف جلو به ماساژ و تهویه مجهز شده‌اند. صندلی راننده به صورت برقی جمع می‌شود و می‌تواند از ناحیه کمر نیز محافظت کند. صندلی‌های ردیف دوم به گرمایش مجهز شده، در حالی که صندلی‌های ردیف سوم به صورت برقی تا خواهند شد.

این مطلب را نیز بخوانید: GAC از نسخه جدید Trumpchi GS8 2024 رونمایی کرد؛ لوکس و خوش قیمت!

مدل Max+ در بخش امنیتی، به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است. از چراغ‌های مه‌شکن جلویی گرفته تا کنترل کیفیت آب و هوای درون کابین، شناسایی چهره، ایربگ مخصوص زانو و سیستم ویبره هشدار برخورد در صندلی راننده در اینجا حضور دارند.

مدل‌های جدید به سیستم موتور پلاگین هیبریدی 2.0T توربوشارژ مجهز می‌شوند. این موتور دارای حداکثر قدرت 274 کیلووات و گشتاور 630 نیوتن متر است. برد الکتریکی 143 کیلومتر CLTC و برد ترکیبی آن نیز 1215 کیلومتر برآورد می‌شود. همچنین مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر برابر با 6.18 لیتر خواهد بود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا