مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

شتابران خودرو واردات محصولات تانک، مکسوس و لیپ موتور را اعلام کرد

مدتی پیش بود که طی مطلبی اختصاصی اعلام کردیم شرکت شتابران خودرو پرشیا برنامه دارد تا علاوه بر شاسی بلند چینی گریت وال تانک 300، پیکاپ مکسوس استار H را هم وارد بازار ایران کند. پس از اعلام این خبر، اخبار رپورتاژگونه‌ای منتشر شد که گویا شتابران خودرو پرشیا قصد دارد تا علاوه بر 2 خودرو نام‌برده، خودرویی برقی از برند لیپ موتور را نیز وارد بازار کند.

اما به تازگی و با بروزرسانی سامانه گارانتی، مجوز خدمات پس از فروش محصول تانک 300 برای شرکت شتابران خودرو پرشیا صادر شده است. در این سامانه، شتابران خودرو پرشیا به صورت رسمی خود را نماینده 3 برند گریت وال تانک، مکسوس و لیپ موتور معرفی کرده است.

معرفی شتابران خودرو وارد کننده گریت وال تانک 300 - پیکاپ مکسوس استار H - لیپ موتور
شتاب ران خودرو

با میان آمدن نام شتابران خودرو پرشیا به عنوان وارد کننده برخی محصولات لیپ موتور، تعداد مدعیان این برند به 3 شرکت رسیده است. در ابتدا شرکت مجتمع خودروسازی آرین اصفهان (آرین خودرو) نمونه اولیه برخی خودروهای برقی لیپ موتور را وارد کرد؛ سپس پارس خودرو هم به آن اضافه شد. اکنون نیز شتابران خودرو پرشیا مدعی واردات لیپ موتور است. البته شرکت ایران ترانسفو زنجان هم نمونه‌هایی جهت تحقیقات وارد کرده؛ اما تاکنون خود را شرکت عرضه کننده خودرو معرفی نکرده است.

به هرحال، فعلا باید صبر کرد…

 فعلا 6 واحد خدمات پس از فروش در استان‌های تهران، گیلان، خوزستان، گلستان و البرز برای محصولات شتابران خودرو پرشیا تدارک دیده شده است.

شهر مرکز آدرس
تهران تعمیرگاه مرکزی کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج به تهران – خیابان جهاد جنوبی – پلاک 4
لوگو شتابران خودرو پرشیا - SHETABRAN KHODRO
لوگو شتابران خودرو

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا