مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

ورود هم‌زمان گروه خودروسازان آرتابان در دو حوزه سواری و تجاری

آنچه از شنیده‌ها و قرائن حاکی است گروه خودروسازان آرتابان به‌تازگی عزم ورود به بازار خودروی کشور را داشته و از همه مهم‌تر شاید موضوعی که از این گروه شنیدنی‌تر باشد ورود هم‌زمان گروه خودروسازان آرتابان در دو حوزه سواری و تجاری باشد.

با توجه به شنیده‌ها، قرار است این گروه با شرکت آرتابان موتور نسبت به ارائه محصولات سواری خود در آینده نزدیک اقدام نموده و برای عرضه محصولات خود در زمینه خودروهای تجاری، کامیون و کامیونت با آرتابان دیزل وارد بازار تجاری در ایران شود.

آرتابان موتور، شاید فعالیت‌های خود را با عرضه محصولات کمپانی و گروه بزرگ GAC آغاز نماید که این غول چینی با بهره‌برداری از تکنولوژی به‌روز دنیا و بهره‌گیری از تخصص و تجربه شریک قدر خود یعنی تویوتا، محصولات خود را در سطح کیفی ایمنی دنیا عرضه می‌کند. بنابراین، توجه به شاخص تکنولوژی به‌روز دنیا شاید از موضوعات موردنظر آرتابان موتور خواهد بود. همچنین شرکت آرتابان موتور دو محصول سواری و شاسی‌بلند این غول چینی را به‌صورت هیبرید آغاز خواهد کرد.

در ضمن شرکت آرتابان موتور قصد دارد در حوزه تولید خودروهای سواری وارد شود که شاید خبرهای شنیده شده برای ایجاد کارخانه‌هایی توسط این گروه در ایران درست باشد. همچنین خبرهایی نیز از ورود این گروه به حوزه تولید کامیونت‌های ۶ و ۸ تن شنیده می‌شود که این خبرهای شنیده شده حکایت از ارائه محصولات تجاری با مزایای رقابتی می‌باشد. حال باید منتظر بمانیم تا خبرهای حکایت شده در آینده‌ای نزدیک تصدیق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا