مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی‌بلند شیائومی MX11 در رویداد آینده شیائومی رونمایی می‌شود

رسانه‌های چینی اخباری مبنی بر معرفی شاسی‌بلند شیائومی MX11 تا انتهای ماه اکتبر منتشر کرده‌اند. این خودرو قرار است در نمایشگاه فناوری شیائومی رونمایی شود. شیائومی در این رویداد از تکنولوژی‌های جدید و مد روز دنیا پرده برمی‌دارد‌. این محصولات شامل سری شیائومی 15، تبلت سری 7 شیائومی و دستبند جدید شیائومی به همراه جدیدترین سیستم عامل این کمپانی هستند.

در انتهای مراسم، انتظار می‌رود که از این شاسی‌بلند نیز رونمایی شود. این اولین بار است که شیائومی MX11 با کد اسم MX11 به صورت رسمی و بدون هیچ پوششی به نمایش گذاشته می‌شود و طرفداران خود را شگفت‌زده خواهد کرد. عرضه و تحویل آن در سال 2025 اتفاق می‌افتد.

این مطلب را نیز بخوانید: شاسی‌بلند شیائومی MX11، دومین خودروی شیائومی، در چین فاش شد

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شد، می‌دانیم که با یک خودروی تمام الکتریک با ظاهری اسپرت روبرو خواهیم بود. احتمالا این خودرو مشابه فراری Purosangue و شیائومی SU7 باشد. با توجه به اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این مدل منتشر نشده، ولی می‌دانیم که موتور قادر است قدرتی برابر با 295 اسب بخار تا 673 اسب بخار تولید کند.

 

مدیر عامل کمپانی محبوب شیائومی اخیرا اظهار داشته است که یکی از اهداف شرکت تولید یک خودروی رویایی مانند SU7 است، خودرویی که بتواند توجه علاقمندان را به خوبی به خود جلب کند و آمار فروش بالایی نیز داشته باشد! با این تفاسیر، می‌توان گفت که کمپانی تا به اینجا خوب عمل کرده و بنظر می‌رسد که این شاسی‌بلند توانسته تا حدودی کمپانی را به هدفش نزدیک‌تر کرده باشد.

خودروهایی مانند شیائومی MX11 اجازه دارند در جاده‌های شهری حرکت کنند ولی همیشه محدودیت‌های سرعت روی آنها اعمال می‌شود. تمام محصولاتی که در رده LSEV قرار دارند، با لیدار و سیستم 800 ولتی عرضه شدند. اگر زمان عرضه این محصول تغییر نکند، می‌توانیم در آن زمان به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم.

گزارش می‌شود که سومین خودروی شیائومی یک شاسی‌بلند با برد بلند و قیمت 150,000 یوآن (20,950 دلار) خواهد بود. این مدل در سال 2026 عرضه شده و بیشتر مناسب خانواده‌ها است. برای اطلاعات بیشتر با چرخان همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا