مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

غول‌آساترین خودروهای 8 سیلندر با بیش از 500 اسب بخار قدرت

خودروهایی که بیش از 500 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند همیشه مورد توجه واقع شده‌اند، برای همین است که خودروسازان سعی می‌کنند عملکرد ابرخودروها را در محصولات روزمره اعمال کنند. نسل جدید خودروهای پرفورمنس با سیستم هشت سیلندر ساخته شده‌اند.

در ادامه به سراغ چندتا از این محصولات هشت سیلندر با بیش از 500 اسب بخار قدرت رفته‌ایم و مشخصات هر یک را باهم بررسی خواهیم کرد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

محصولات هشت سیلندر مطرح در بازار

فورد موستانگ دارک هورس

قدرت: 500 اسب بخار

فورد موستانگ دارک هورس یکی از قدرتمندترین خودروهای عضلانی سال ۲۰۲۴ است که به صورت ۵ سرنشینه ساخته شد و کابین بسیار بزرگی نیز دارد. علاوه بر این موارد، این مدل با یک صندوق گسترده برای قرار دادن وسایل و چمدان‌ها ساخته شده است.

جدول فنی

موتور پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر
قدرت ۵۰۰ اسب بخار
گشتاور ۴۱۸ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت ۴.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۶۷ کیلومتر بر ساعت
قیمت ۶۱۸۳۰ دلار

99 درصد از تمام موستانگ‌هایی که تاکنون فروخته شده‌اند، برای استفاده روزانه عملکرد خوبی داشته‌اند. پس هیچ دلیلی وجود ندارد که موستانگ نتواند در این دسته قرار بگیرد. قیمت اولیه آن از 61830 دلار آغاز می‌شود و یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌ها در این لیست است.

آئودی RS7 پرفورمنس

قدرت: 621 اسب بخار

آئودی RS7 2024 یکی دیگر از خودروهای هشت سیلندر این لیست است که با عملکرد خوب خود توجه‌ها را به خود جلب کرد. نسخه آئودی RS7 پرفورمنس موفق شد با موتور قدرتمندش، به قدرت 621 اسب بخار دست یابد.

جدول فنی

موتور پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر
قدرت ۶۲۱ اسب بخار
گشتاور ۶۲۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته خودکار
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت ۳.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت
قیمت ۱۳۰۱۹۵ دلار

این خودرو در دو مدل تمام چرخ متحرک و چهار چرخ متحرک ساخته شده و وزن خالصی به اندازه 2229.86 کیلوگرم دارد. فضای بزرگ پنج سرنشینه در کابین و صندوق، عملکرد خوب و… از جمله ویژگی‌های این مدل هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: آئودی A6 e-Tron: هیولایی با 500 اسب بخار قدرت

لامبورگینی Urus 2024

قدرت: 657 اسب بخار

لامبورگینی Urus 2024 پنج سرنشینه در دو ردیف ساخته شده و بسیار راحت است. فضای صندوق گسترده نیز برای قرار دادن وسایل اضافی کاربرد دارد. این مدل علاوه بر عملکرد عالی، برای خانواده‌ها بسیار کاربردی است و حتی در آفرود نیز کارکرد منحصربفردی خواهد داشت.

جدول فنی

موتور پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر
قدرت ۶۵۷ اسب بخار
گشتاور ۶۲۷ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته خودکار
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت ۳.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت
قیمت ۲۴۱۸۴۳ دلار

سیستم تمام چرخ متحرک و سیستم تعلیق قابل تنظیم روی عملکرد خودرو تاثیر مثبتی گذاشته‌اند. سایر اطلاعات آن را از جدول بالا بخوانید.

کادیلاک CT5-V Blackwing 2024

قدرت: 668 اسب بخار

کادیلاک CT5-V Blackwing 2024 یکی از خودروهای عضلانی با عملکرد استثنایی است که در سال 2024 به بازار آمد. این مدل علاوه بر اینکه بسیار مدرن است، راحتی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژ قادر است قدرتی برابر با 668 اسب بخار تولید کند که رقم بسیار بالایی شناخته می‌شود.

جدول فنی

موتور پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ ۸ سیلندر
قدرت ۶۶۸ اسب بخار
گشتاور ۶۵۹ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت ۳.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۲۹ کیلومتر بر ساعت
قیمت ۹۶۰۰۰ دلار

گیربکس 6 سرعته دستی نیز قدرت تولید شده را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. حداکثر سرعت حدودا 330 کیلومتر است، قیمت این مدل نیز 96000 دلار برآورد می‌شود، پس اگر به دنبال یک محصول با سواری راحت، مناسب استفاده روزانه و رفت‌و‌آمد هستید، کادیلاک CT5-V Blackwing 2024 را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

پورشه Panamera Turbo E-Hybrid 2024

قدرت: 671 اسب بخار

پورشه همیشه برای کارایی خوب خودروهایش شناخته شده است، پورشه Panamera Turbo E-Hybrid 2024 نیز در این میان سرعت بالایی را به ارمغان می‌آورد و فضای کابین بزرگی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این مدل، شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت آن است که تنها در 2.6 ثانیه اتفاق می‌افتد. یعنی تنها در یک چشم بر هم گذاشتن!

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ نکته در مورد پورشه ماکان ۲۰۲۴ تمام برقی

جدول فنی

موتور پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو ۸ سیلندر
قدرت ۶۷۱ اسب بخار
گشتاور ۶۸۶ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته کلاچ دوگانه خودکار
شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت ۲.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت
قیمت ۱۹۲۹۹۵ دلار

این سدان اسپرت چهار درب یکی از بهترین خودروهای پورشه است که تاکنون ساخته شد، چرا که علاوه بر استفاده روزانه، احساس راحتی و مدرن بودن را در هم می‌آمیزد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا