مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیش‌فروش هاوال H9 نسل دوم در چین آغاز شد

گریت وال موتور چندی پیش از نسل دوم هاوال H9 رونمایی کرد. حالا قرار است پیش‌فروش این مدل در سه تریم به صورت رسمی با قیمت 205,900 تا 235,900 یوآن (28,900 تا 33,100 دلار) در چین آغاز شود. این مدل یک شاسی‌بلند آفرودی است که در ابعاد 5070/1976/1930 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2850 میلی‌متر ساخته شده است. یک جعبه ذخیره‌سازی خارجی نیز برای قرار دادن وسایل در دسترس قرار می‌گیرد.

بخش خارجی ارتقا یافته و طراحی مربعی‌شکلی دارد که مناسب آفرود است. جلو پنجره مربعی با چراغ‌های گرد احساس کلاسیک و نوستالژیکی را انتقال می‌دهند. در بخش ظاهری علاوه بر یک لاستیک زاپاس، دستگیره پنهان درب‌ها و سانروف پانوراما نیز قابل مشاهده هستند.

این مطلب را نیز بخوانید: تصاویر رسمی از نسل دوم هاوال H9 منتشر شد

هاوال H9 نسل دوم با دو آپشن موتور (یک پیشرانه دو لیتری بنزینی با گیربکس 8AT و یک پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی با گیربکس 9AT) عرضه می‌شود. موتور بنزینی به حداکثر قدرت 221 اسب بخار و 384 نیوتن متر گشتاور ساخته شده در حالی که نسخه دیزلی با ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور به بازار می‌آید. تمام تریم‌ها با سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند Torque-On-Demand ساخته شده‌اند.

علاوه بر آن، هفت حالت رانندگی از جمله استاندارد، اسپرت، economy، حالت 4L، حالت شن، گل و برف برای این مدل در نظر گرفته شده و کروز آفرود سرعت پایین و… نیز در آن استفاده شد. ظرفیت بکسل برابر با 2.5 تن است که رقم فوق‌العاده‌ای بنظر می‌رسد.

دو نسخه پنج سرنشینه و هفت سرنشینه ساخته شده که به 45 فضای ذخیره‌سازی در سرتاسر خودرو مجهز شده است. صندوق نسخه استاندارد ۵ سرنشینه 791 لیتر است، البته اگر صندلی‌های ردیف دوم تا شوند، حجم صندوق به 1814 لیتر می‌رسد. شیشه عایق صدا دو لایه درب جلو و بدنه با پنل چند لایه‌ به کاهش صدا در کابین کمک می‌کنند.

در کابین با یک فرمان سه پره، نمایشگر مرکزی 14.6 اینچی شناور، خروجی تهویه هوا در زیر کنسول مرکزی، پنل ابزار مستطیلی، دسته دنده بزرگ، چند دکمه فیزیکی و… روبرو هستیم. تراشه 8155 اسنپدراگون کوالکام نیز در این بخش به کار رفته و سیستم استارت از راه دور، 13 قابلیت دستیار رانندگی پیشرفته سطح ۲، آپدیت‌ از راه دور و سایر موارد نیز به بهبود عملکرد خودرو کمک می‌کنند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا