مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

عرضه خودروهای مرسدس بنز ویژه جانبازان توسط راسا موتور در سامانه یکپارچه

شرکت راسا موتور خاورمیانه با همکاری سامانه یکپارچه فروش خودروهای جانبازان، امکان دسترسی آسان جانبازان به خودروهای لوکس مرسدس بنز را فراهم نموده است. این شرکت با عرضه چهار مدل از این خودروها ویژه جانبازان 70 درصد، گامی مهم در جهت حمایت از جامعه معزز جانبازان برداشته است. ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور از ۱۲ شهریورماه آغاز شده است.

یکی از این خودروهای وارداتی مرسدس بنز، شاسی‌بلند GLB است. این خودرو در مدل GLB200 به یک پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر توربو با 163 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور مجهز است. انتقال نیروی این موتور از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد و شتاب صفرتاصد 10 ثانیه‌ای را فراهم می‌کند. خودروی بعدی، کوچک‌ترین شاسی‌بلند مرسدس یعنی GLA است. این خودرو هم در مدل GLA200 از همان قوای محرکه GLB یعنی پیشرانه 1.3 لیتری استفاده می‌کند اما به دلیل وزن سبک‌تر، ظرف 9.4 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

محصول دیگر مرسدس که راسا موتور به ایران آورده، کوچک‌ترین سدان این شرکت یعنی A کلاس سدان است. زیر کاپوت این خودرو در مدل A180 هم یک پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته است که 136 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تحویل می‌دهد. این سدان لوکس آلمانی ظرف 10 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در آخر هم به بزرگ‌ترین و قوی‌ترین مدل در بین این چهار محصول یعنی C کلاس با پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو در مدل C200 می‌رسیم. این پیشرانه 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود تا نیروی خود را به چرخ‌های عقب منتقل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی راسا موتور به نشانی rasamotor.co مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا