مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

حضور جک در نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت با T9 برقی

نمایشگاه بین‌المللی خودروهای الکتریکی فرانکفورت در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت آلمان از 10 سپتامبر برابر با 20 شهریور آغاز شده و تا 14 سپتامبر برابر با 24 شهریور ادامه دارد. در این نمایشگاه، شرکت جک نسخه الکتریکی پیکاپ T9 را به نمایش درآورده است. این خودرو تجربه حمل‌ونقل پیشرفته و سازگار با محیط‌زیست را به خریداران اروپایی ارائه می‌کند و نوآوری چین در تولید خودروهای سبز را نشان می‌دهد.

T9 برقی که روی پلت‌فرم جدید جک برای پیکاپ‌های بزرگ ساخته شده است، به باطری‌های 88.02 کیلووات ساعتی فسفات آهن لیتیومی CATL مجهز است که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن بیش از 500 کیلومتر را فراهم می‌کند. به لطف این باطری‌ها، پیکاپ الکتریکی جک هم برای ترددهای روزمره و هم استفاده‌های تجاری ایده‌آل خواهد بود. این پیکاپ الکتریکی در طراحی بیرونی تفاوتی با نسخه بنزینی که با برند کی‌ام‌سی در کشورمان می‌بینیم ندارد و در داخل هم از طراحی بروز با صفحه آمپر دیجیتالی 7 اینچی، نمایشگر لمسی مرکزی 10.4 اینچی و نورپردازی داخلی بهره می‌برد.

مهم‌ترین ویژگی T9 EV اما زیر این پوسته پنهان شده است یعنی جایی که پیشرانه بنزینی جای خود را به دو موتور الکتریکی با حداکثر گشتاور 516 نیوتن متر داده است. به لطف نیروی این موتورها، پیکاپ الکتریکی جک ظرف تنها 8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پیکاپ همچنین از چهار حالت رانندگی مختلف شامل اقتصادی، اسپرت، برفی و استاندارد هم بهره می‌برد. جک T9 الکتریکی به لطف تکنولوژی‌های پیشرفته و عملکرد مناسب خود، با استقبال خوبی در نمایشگاه مواجه شده است.

نمایشگاه بین‌المللی خودروهای برقی فرانکفورت که به‌عنوان المپیک صنعت خودرو شناخته می‌شود، بر تحول و توسعه پایدار صنعت خودرو تمرکز دارد. این نمایشگاه، برندهای جهانی متعددی را برای ارائه آخرین خودروهای الکتریکی خود گرد هم جمع می‌کند و با مشارکت گسترده خودروسازان برگزار می‌شود. ازآنجایی‌که خودروهای پاک و کم آلاینده به بخش رو به رشد جدیدی برای صادرات چین تبدیل شده است، جک به تعهد خود برای توسعه این خودروهای سبز ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا